8 iemesli, kādēļ biežāk vajadzētu ēst zemesriekstu sviestu. #7 tu noteikti nezināji!

dwdw

Zemesriekstu sviestmaize ar ievārījumu jau šķiet klasiska recepte. Jo pieaugušāki mēs kļūstam, jo vairāk rūpējamies par savu veselību, un visai bieži mēs sākam sīki un smalki analizēt itin visu, ko grasāmies ielikt mutē.

Ķeroties klāt zemesriekstu sviestam, tu noteikti prāto, vai labāk no tā atteikties.
Zemesriekstu sviests ir veselīgs un no tā noteikti nevajadzētu atteikties. Patiesībā tev to vajadzētu ēst katru dienu – arī tad, ja centies nomest lieko svaru!

Netici? Tad izlasi, lūk, šos 8 iemeslus, kāpēc biežāk vajadzētu uzturā lietot zemesriekstu sviestu!

Zemesriekstu sviests ir lielisks olbaltumvielu avots

Ja vēlies veselīgā daudzumā lietot zemesriekstu sviestu, tev nevajadzētu to diennaktī uzturā lietot vairāk par 2 ēdamkarotēm. Šajā daudzumā ir 7 grami olbaltumvielu. Tieši tādēļ zemesriekstu sviests, kas uzklāts uz pilngraudu maizes, ir ideāla izvēle brokastīm.
Lietojot uzturā zemesriekstu sviestu, tu ilgāku laiku jūti sāta sajūtu. Papildus proteīns ieteicams arī muskuļu audzēšanai un uzturēšanai – tas ir svarīgi, ja daudz trenējies, lai iegūtu vēlamās auguma aprises.

Lasi vēl: Šiem 11 produktiem vari neskatīties uz derīguma termiņu: tos var lietot kaut mūžīgi!

Lai uzzinātu pārējos septiņus ne mazāk svarīgos iemeslus, šķir nākamo lapu!


 

Līdzīgi raksti

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Pilnvērtīgai lapas darbībai tiek izmantotas sīkdatnes (cookies), kas glabājas uz tavas ierīces. Vairāk par sīkdatnēm

Kas ir sīkdatnes? Sīkdatne ir neliels teksta fails, ko tīmekļa vietne saglabā jūsu datorā vai mobilajā ierīcē, kad jūs atverat vietni. Tā vietnei palīdz atcerēties jūsu pieteikumvārdu un/vai iestatījumus (piemēram, valodu, fontu izmēru u.c. attēlošanas iestatījumus), ar kādiem esat izvēlējies vietni skatīt, lai katru reizi jums tie nebūtu jānorāda no jauna.

Close