Jauns flagmanis: Opel Insignia Grand Sport tirdzniecībā no maija

Pasūtījumu pieņemšana jaunajam Opel flagmanim sāksies maijā – Insignia Grand Sport 5-durvju sedans par 19 360 € un Sports Tourer universālis par 20 469 € sākuma cenu. Labāka mašīna izdevīgāk: Insignia Grand Sport ir izcila vērtība par lielisku cenu.

Riselsheima.  Pasūtījumu pieņemšana jaunajam Opel flagmanim sāksies maijā– Insignia Grand Sport 5-durvju sedans par 19 360 € un Sports Tourer universālis par 20 469 € sākuma cenu. Jaunākās paaudzes Insignia ir neatvairāma– tā izceļas ne tikai ar eleganti sportisko siluetu un izcilo aerodinamiku (kabrioletam līdzīgajai piecdurvju mašīnai ir tikai 0,26 liels pretestības koeficients), bet arī ar tehnoloģiskajām inovācijām. Jaunā Insignia pārsteidz ar uzlabotu veiklību un ietilpību, kā arī ar lielisku cenas un vērtības attiecību, tāpēc tā ir spēcīgs konkurents arī augstākas klases zīmolu modeļiem. Šī Insignia uzskatāma par jaunu standartu. Jau bāzes versijā tā ir aprīkota ar daudzām vadītāja palīgsistēmām: brīdinājumu par frontālu sadursmi ar gājēju konstatēšanas funkciju, automātisku ārkārtas bremzēšanu, braukšanas joslas šķērsošanas brīdinājumu, joslas saglabāšanu ar automatizēto stūres korekcijas funkciju un distances saglabāšanu no priekšējās automašīnas. Plašais palīgsistēmu klāsts būtiski uzlabo drošību.

Opel jau 2015. gada decembrī paziņoja, ka uzņēmums turpmākajiem modeļiem nodrošinās patēriņa rādītājus, kas balstīti uz WLTP braukšanas ciklu. WLTP braukšanas cikls stāsies spēkā 2017. gada rudenī un, salīdzinot ar pašlaik izmantoto NEDC (Eiropas Jaunais braukšanas cikls), tas vairāk atbilst patiesajiem braukšanas apstākļiem. Sākot ar jauno Astra modeli, jau no 2016. gada jūnija Opel papildus oficiālajiem NEDC datiem sācis sniegt no WLTP braukšanas cikla iegūto informāciju par CO2 izmešiem un degvielas patēriņu. Tas Opel klientiem dod precīzāku informāciju par viņu automašīnas gaidāmo degvielas patēriņu ikdienā. Atzītu izdevumu, piemēram, Quattroruote žurnāla Itālijā, veiktie testi pierādījuši, ka uz WLTP braukšanas ciklu pamata iegūtā Opel informācija pārāk neatšķiras no reālā degvielas patēriņa ikdienā.

 Jauni benzīna motori un uzlaboti dīzeļdzinēji

Jaunā Opel Insignia Grand Sport motoru klāstā pieejams ļoti efektīvs 1,5 litru turbo benzīna dzinējs ar 2 jaudas līmeņiem. Pamata līmeņa dzinēja jauda ir 103 kW/140 ZS (NEDC degvielas patēriņš modelim Grand Sport: pilsētā 7,3 l/100 km, ārpus pilsētas 4,7 l/100 km, jauktā ciklā 5,7 l/100 km; 129 g/km CO2) un 250 Nm griezes moments pie 2 000 līdz 4 100 apgriezieniem minūtē. Spēcīgākajai 122 kW/165 ZS dzinēja versijai (NEDC degvielas patēriņš modelim Grand Sport: pilsētā 7,0 l/100 km, ārpus pilsētas 4,9 l/100 km, jauktā ciklā 5,7 l/100 km; 130 g/km CO2) ir viss, kas nepieciešams, lai tas kļūtu par pieprasītāko no Insignia benzīna motoriem. Salīdzinājumā ar iepriekšējā modeļa jau efektīvo 1,6 litru (125 kW/170 ZS)  turbomotoru, jaunais dzinējs saskaņā ar WLTP braukšanas ciklu samazina degvielas patēriņu vidēji vēl par trīs procentiem. 1,5 litru turbopūtes tiešās iesmidzināšanas dzinējam ir lielākais tilpums no visas ultramoderno trīs un četru cilindru Opel mazo benzīna motoru saimes. Jaunais modernais 1,5 l četrcilindrinieks pārsteidz arī ar atsaucīgu reakciju, nospiežot gāzes pedāli, un plašu griezes diapazonu – tās ir divas šiem dzinējiem raksturīgās pazīmes.

Īpašs ir arī jaunās Insignia spēcīgākais benzīna dzinējs. 2,0 litru turbo dzinējs darbojas ar 191 kW/260 ZS jaudu un sniedz maksimālo griezes momentu 400 Nm pie 3 000 līdz 4 000 apgriezieniem minūtē (NEDC degvielas patēriņš modelim Grand Sport: pilsētā 11,5 l/100 km, ārpus pilsētas 7,0 l/100 km, jauktā ciklā 8,6 l/100 km; 197 g/km CO2). 2,0 litru četru cilindru dzinējs ir pieejams kombinācijā ar jauno astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu un izsmalcinātu pilnpiedziņas sistēmu ar dalītu vilkmes kontroli –tā ir unikāla funkcija vidējās klases auto segmentā. Šajā augstākā līmeņa pilnpiedziņas sistēmā divi daudzdisku sajūgi aizvieto pierasto aizmugurējās ass diferenciāli; atkarībā no braukšanas apstākļiem tie acumirklī var paātrināt katra atsevišķa riteņa darbību.

Visiem Insignia dzinējiem degvielas patēriņš tiks noteikts, balstoties uz turpmāk spēkā esošajiem WLTP braukšanas cikla testiem; gada pirmajā pusē Opel publicēs šo informāciju klientiem paredzētajā mājaslapā opel.lv, tādējādi sniedzot reāliem apstākļiem iespējami tuvinātu informāciju. 

Pilns jaunās Insignia cenrādis pievienots pielikumā šai preses relīzei.

Rakstu iesaka: 

Avots: opel.autofavorits.lv

Iesaki šo rakstu citiem!

Leave a Comment