Opel flagmanis ar bezceļu pievilcību: Jaunā Insignia Country Tourer

Riselsheima. Jaunie augstākā līmeņa Opel modeļi Insignia Grand Sport un Insignia Sports Tourer tikko nosvinēja savu pasaules pirmizrādi Ženēvā, bet sapņu duetam jau ir paredzēts kļūt par triumfējošo trio.

Jaunā Opel Insignia Country Tourer pārsteidz ar tādām pašām labajām īpašībām, kā Grand Sport un Sports Tourer – pateicoties pilnīgi jaunajai konstrukcijai, tā ir plašāka un ievērojami vieglāka kā iepriekšējā versija. Kā patiesam flagmanim pienākas, tā arī ir pieejama ar plašu inovatīvo tehnoloģiju piedāvājumu. Turklāt, tā valdzina ar savu īpašo lauku stila šarmu: visapkārt esošais melnais aizsargapšuvums un sudraba priekšējā un aizmugures aizsargplāksne sniedz jaunpienācējam izturīga bezceļu auto izskatu. Klienti, kuri vēlas vēl individuālāku transportlīdzekli, var arī pielāgot to, pateicoties Opel Exclusive programmai, kas paredz neierobežotu krāsu izvēli.

Gatavs piedzīvojumiem: Vadošie dzinēji un šasiju tehnoloģijas

Plašais dzinēju piedāvājums – tostarp pavisam jaunais, augstākā līmeņa dīzeļdzinējs – nodrošina Opel Insignia Country Tourer veiktspēju. Turklāt, jaunpienācējs būs pieejams ar jauno astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu un revolucionāro pilnpiedziņas tehnoloģiju. Divdesmit milimetru papildus klīrenss kopā ar inovatīvu pilnpiedziņu sistēmu ar dalītu vilkmes kontroli un jauno piecu līmeņu pašregulējošo aizmugures piekari rūpējas par vēlmi atstāt asfalta ceļu un sniedz Insignia Country Tourer visizsmalcinātāko sistēmu savā klasē. Tradicionālā aizmugures diferenciāla vietā, kas novada vienādu griezes momentu uz aizmugurējiem riteņiem, Opel Insignia Country Tourer lepojas ar diviem elektriski kontrolētiem vairāku disku sajūgiem, kas ļauj daudz individuālāku un precīzāku jaudas sadali katram ritenim – neatkarīgi no ceļa un laikapstākļiem. Lai novērstu nepietiekamas pagriežamības tendenci asākos līkumos pie lielāka ātruma, sistēma, atkarībā no paātrinājuma tendences un stūrēšanas kustībām, sūta lielāku griezes momentu ārējam aizmugures ritenim. Tas notiek sekundes daļā, bez jebkādas vadītāja iejaukšanās. Tas stabilizē transportlīdzekli. Turklāt, Insignia veic pagriezienus ar lielāku precizitāti, atbildot uz vadītāja spontānākām darbībām.  Tas nodrošina neitrālu transportlīdzekļa uzvedību, padarot auto stabilāku un vadāmāku neatkarīgi no situācijas.

Vēl vairāk uzlabotā FlexRide šasija nodrošina pamatu optimālai, uz situāciju balstītai braukšanas uzvedībai. Tā pielāgo amortizatorus, stūres iekārtu, droseles reakciju un pārslēgšanās punktus (automātiskajai pārnesumkārbai) neatkarīgi vai pamatojoties uz vadītāja izvēlētajiem “Standard”, “Sport” vai “Tour” režīmiem. Jaunā centrālā “Braukšanas režīma vadības” programmatūra ir adaptīvās šasijas sirds un dvēsele. Tā nepārtraukti analizē sensoru un iestatījumu sniegto informāciju un atpazīst individuālo braukšanas stilu.

“Country Tourer ir lieliska izvēle visiem tiem, kuri vēlas apvienot modernākās savienojamības un palīdzības sistēmu ar jaunās Insignia plašumu, individuālo stilu un bezceļu īpašībām. Piedzīvojumu kārā izskata universālis ir ideāls auto visiem starp Insignia faniem esošajiem sportistiem, kuri vienlaikus mīl arī agresīvāku izskatu,” saka Opel pārdošanas un pēcpārdošanas nodaļas viceprezidents Pēters Kristians Kusperts (Peter Christian Küspert).

Rakstu iesaka:

Avots: opel.autofavorits.lv

Iesaki šo rakstu citiem!

Leave a Comment