Saķeres meistars – Opel Insignia Country Tourer ar augstāko tehnoloģiju pilnpiedziņu

Tīra drošība: Inteliģenta pilnpiedziņas sistēma, kas nodrošina izcilu virziena stabilitāti un lielisku saķeri. Skaidra reakcija: griezes momenta vektorizācija ar perfektu griezes momenta sadalījumu katram aizmugures ritenim. Īsts braukšanas prieks: Opel flagmanis ar 4×4 tehnoloģiju uz ledainiem kalnu ceļiem.

Cilvēkiem, kuri vēlas izklaidēties uz sniega un ledus, ir vajadzīgs tikai viens: Opel Insignia Country Tourer ar Twinster pilnpiedziņu un griezes momenta vektorizāciju. Tas ir ideāli piemērots ledus un sniega apstākļiem Tomatalā, kur notiek Opel Ziemas treniņi. Programma ietver ne tikai bremzēšanu un paātrināšanos, saķeres robežu noteikšanu vai ekstrēmu braukšanas apstākļu drošu apguvi, bet tā ir arī ļoti jautra. Tas ir iespējams, pateicoties Opel flagmaņa Insignia augstākā līmeņa versijai Insignia Country Tourer, kas ir etalons komfortablai braukšanai.

Opel Insignia Country Tourer ar papildus 25 milimetru klīrensu un aizsargājošu apšuvumu, pamodina vēlmi atstāt gludos asfalta ceļus un doties uz nelīdzenākām virsmām. Neierobežotā braukšanas prieka noslēpums ir paslēpts zem virsbūves: Twinster visu riteņu piedziņa ar griezes momenta vektorizāciju. “Īpaši laba pagriezienu un virziena stabilitāte, pat uz ekstremāla seguma ceļiem, raksturo vismodernāko Opel pilnpiedziņas sistēmu,” saka Andreas Holls, Opel vadības un pilnpiedziņas attīstības nodaļas direktors.

Augsto tehnoloģiju 4×4 sistēma pastāvīgai drošas braukšanas baudai

“Inovatīvā pilnpiedziņa ir balstīta uz augstākajām tehnoloģijām: Twinster sistēmā ar griezes momenta vektorizāciju, dubultais sajūgs aizvieto aizmugurējās ass standarta diferenciāli. Tā rezultātā, sekundes daļā, sistēma var individuāli pielāgot griezes momentu vienam vai abiem aizmugurējiem riteņiem,” paskaidro Holls. Tas nozīmē, ka jauda tiek vienmēr optimāli novadīta. “Twinster nodrošina ļoti augstu griezes momenta sadalījuma spēju, sākot no 0 Nm vienai pusei līdz 1500 Nm otrai pusei. Turklāt, griezes momenta sadalījumu var iestatīt neatkarīgi no riteņu slīdēšanas un ātruma. Un konstrukcija ir īpaši kompakta: tā kā ir divi sajūgi priekšā piedziņas vārpstai, aizmugures ass diferenciālis ir izlaists. Tas ietaupa vietu un svaru,” viņš turpināja.

Šī tehnoloģija arī ļauj Insignia Country Tourer līkumos būt veiklākai un precīzākai. Tā nodrošina izcilu virziena kontroli, lai nodrošinātu maksimālu stabilitāti, un ir lieliska uz visām virsmām, piemēram, ledus un sniega. Parasti lielāks griezes moments tiek nosūtīts uz ārējo aizmugurējo riteni, transportlīdzeklis tiek nostabilizēts, un Insignia iegriežas ar lielāku precizitāti, spontānāk reaģējot uz vadītāja darbībām. Tāpēc griezes momenta vektorizācija nozīmē aktīvās drošības palielināšanu.

 

Rakstu iesaka:

Avots: opel.lv

Iesaki šo rakstu citiem!

Leave a Comment