Tallink lojalitātes programmas Club One dalībnieku skaits sasniedz 2.5 miljonus

Tallink Grupas lojalitātes programmas Club One dalībnieku skaits ir sasniedzis 2.5 miljonus dalībnieku. Apvienojot cilvēkus no 160 valstīm un piedāvājot baudīt simtiem partneru piedāvātos labumus, šī ir viena no lielākajām lojalitātes programmām Baltijas valstīs.

“Nav pārsteidzoši, ka vairums Club One dalībnieku ir no mūsu galvenajiem tirgiem: Somijas, Igaunijas, Zviedrijas un Latvijas,” sacīja Club One vadītāja Helena Raud. “Tāpat mūsu klientu programmas dalībnieki ir iedzīvotāji arī no mūsu tuvākajām kaimiņvalstīm, un daudz dalībnieki ir arī, piemēram, no Krievijas, Lietuvas, Vācijas, Norvēģijas un Dānijas.”

Kā pastāstīja Helena Raud, dalībnieku skaita pieaugumu pēdējo 18 mēnešu laikā noteikti ir veicinājusi digitālās kartes pieejamība, kas šobrīd ir populāra izvēle visos uzņēmuma galvenajos tirgos. “Kopš digitālās kartes ieviešanas 2017. gada pavasarī, tās vidējais izmantošanas skaits arī ir palielinājies, jo karte vienmēr ir līdzi viedtālruņa aplikācijā, un tā ir ērta lietošanai, veicot pirkumus jebkurā laikā un vietā,” sacīja Raud.

2.5 miljonais Club One dalībnieks ir Peep no Veru Igaunijas dienvidos, kurš vakar ceļoja ar kuģi Megastar no Helsinkiem uz Tallinu. Tallink vārdā kuģa Kapteinis pasniedza Peep dāvanu ar Club One dalībnieku iecienītākajiem produktiem, ceļojuma karti un viņa dalībnieka karti, kurai uz gadu piešķirts Club One Gold – Zelta klienta līmenis.

“Ņemot vērā iedzīvotāju skaitu galvenajās dalībvalstīs, var teikt, ka katrs ceturtais Igaunijas un Somijas iedzīvotājs ir pievienojies Club One. “Mūsu vietējos tirgos Igaunijas klienti vidēji ceļo septiņas reizes gadā un Somijas klienti – četras reizes gadā, kamēr Latvijas un Lietuvas iedzīvotāji ceļo vidēji trīs reizes,” viņa piebilda.

Līdzīgi ar kopējo Tallink pasažieru dinamiku arī jaunie klienti no Āzijas valstīm veido aizvien pieaugošu Club One klientu daļu, un viņu kopējais Club One dalībnieku skaits ir jau līdzvērtīgs klientu skaitam no Dānijas.

Club One atlaides attiecas uz biļešu cenām, kā arī dažādām precēm un pakalpojumiem uz Tallink un Silja Line kuģiem. Papildu gandrīz 500 partneri Igaunijā, Somijā, Zviedrijā, Latvijā un Lietuvā ir pievienojušies Club One programmai, lai piedāvātu Club One klientiem saņemt to priekšrocības.

Club One konts ir domāts reģistrācijai vienas ģimenes locekļiem un bonusa punktu uzkrāšanai no katra pirkuma. Ar Club One kartēm dienā vidēji tiek reģistrētas 80 000 transakcijas uz Tallink Grupas kuģiem.

Dalība Club One programmā ir bez maksas. Vērtīgākais pasažieru ieguvums ir, ceļojot uzkrātie bonusa punkti, kurus var izmantot kā daļēju maksājumu par nākamajiem jūras ceļojumiem ar kompānijas kuģiem uz Tallink un Silja Line galamērķiem, kā arī bonusa punktus var izmantot, nomainot rezervēto numuru uz augstākas klases numuru Tallink viesnīcās. Bonusa punktus klients var pārskaitīt ar uz cita programmas dalībnieka kontu.

Iesaki šo rakstu citiem!

Leave a Comment