Atklāta informācija, cik lielu algu ”Lidl” maksā saviem darbiniekiem

Beidzot ir atklāts, ka “Lidl” piedāvā saviem darbiniekiem konkurētspējīgas algas. Papildus tam, uzņēmums nesen izsludināja daudzas jaunas vakances. Tomēr lielākajai daļai cilvēku pirmais jautājums ir – cik liela alga var tikt sagaidīta?

Cēsīs, Piebalgas ielā 14, turpinās “Lidl” veikala būvniecības noslēguma posms. Šī iemesla dēļ “Lidl” izsludina vairāk nekā 30 jaunas vakances, lai savlaicīgi izveidotu komandu jaunajam veikalam.

Cēsu “Lidl” veikala darbiniekiem noteiktā stundas likme ir 6 eiro, kas nozīmē, ka bruto alga mēnesī būs robežās no 960 līdz 1100 eiro. Saskaņā ar uzņēmuma politiku, apmācību periods tiek pilnībā apmaksāts un tiek iekļauts darbinieka darba stāžā, nodrošinot pilnvērtīgu kompensāciju jau no pirmās darba dienas.

Veikala darbiniekiem ir iespēja saņemt dažādus bonusus, piemēram, par apmeklētību un citus papildu labumus, kas var sasniegt līdz 140 eiro mēnesī. Turklāt, pēc gada nostrādāšanas pastāv iespēja saņemt algas paaugstinājumu, tādējādi veicinot ilgtermiņa izaugsmi un stabilitāti uzņēmumā.

Pēc pārbaudes laika beigām visi “Lidl” darbinieki saņem veselības apdrošināšanu un, ja nepieciešams, optikas kompensāciju līdz 75 eiro. Uzņēmums arī nodrošina bezmaksas jurista, finansista un psihologa konsultācijas visiem darbiniekiem.

Papildus tam, katram “Lidl” darbiniekam dzimšanas diena ir apmaksāta brīvdiena, kas veicina pozitīvu darba vidi un rūpes par personīgo labklājību.

Rīdzinieki ievēro aizdomīgu vīrieti, un vēlāk viņus sagaida nepatīkams pārsteigums

 

Pētījumu centra “SKDS” aptaujas rezultāti liecina, ka 60% Latvijas iedzīvotāju vēlas īpašu marķējumu, lai veikalos vieglāk atpazītu vietējos produktus. “Lidl” izveidotais speciālais marķējums atbilst šai vēlmei, uzlabojot produktu izcelsmes informācijas redzamību un palīdzot patērētājiem vieglāk atrast vietējās preces.

Kā jau ziņots, līdz 2023. gada beigām “Lidl” plāno divkāršot vietējās izcelsmes “Pilos” privātā zīmola piena produktu skaitu, pārsniedzot 20 produktus. Pašlaik svaigo dārzeņu piedāvājumā gandrīz 50% ir audzēti Latvijā, vairāk nekā 40% piedāvāto olu ir dētas Latvijā, un virs 20% svaigās putnu gaļas nāk no vietējiem ražotājiem.

Šie pasākumi liecina par uzņēmuma apņemšanos atbalstīt vietējo ražošanu un nodrošināt patērētājus ar kvalitatīviem, vietējiem produktiem.

 

Saskaņā ar M. Urbanska teikto, pēdējo divu gadu laikā ir ieguldīts liels darbs, lai attīstītu sadarbību ar ražotājiem Latvijā.

Viņš uzsver, ka starptautiskie sertifikāti, kas nepieciešami piegādātājiem sadarbībai ar “Lidl”, uzlabo vietējo ražotāju konkurētspēju Eiropas tirgū un rada jaunas eksporta iespējas.

Veiksme apbērs kā ar zeltu! Nosauktas 4 Zvaigžņu zīmes, kam šonedēļ noteikti jānopērk loterijas biļetes

Piemēram, Latvijas šprotes, marķētas ar “Lidl” privāto zīmolu “Nixe”, jau tiek eksportētas uz 20 Eiropas valstīm, un to eksporta vērtība pārsniedz 10 miljonus eiro.

Visiem vietējiem ražotājiem, kuru produkti tiek piedāvāti “Lidl” veikalos, ir jābūt sertificētiem vismaz atbilstoši “GlobalG.A.P.”, “IFS” augstākā līmeņa vai “BRC A” standartiem.

Kā pareizi trauku skapītī glabāt glāzes un krūzes

Šie sertifikāti apliecina, ka tiek ievērotas augstas kvalitātes, higiēnas un pārtikas drošības prasības. Piemēram, “GlobalG.A.P.” sertifikāts ir obligāts visiem piegādātājiem, kas nodrošina svaigus augļus un dārzeņus.

Iesaki šo rakstu citiem!

Leave a Comment