Apģērbs, kas padara dāmu vecāku: kāpēc sievietes 45+ joprojām to izvēlas

 

Apdruka uz apģērba

Šeit runa nav par zīmolu nosaukumiem, bet gan par apdrukām uz apģērba. Tas ir pilnīgi bezgaumīgs, it īpaši, ja tas nav sporta, bet gan biroja apģērbs.

Globālie zīmolu logotipi un vienkāršas burtu apdrukas ir divas dažādas lietas. Lai šāda apdruka nesabojātu apģērbu, tam jābūt no dārga un kvalitatīva auduma.

Ja izrotā vieglu audumu ar “smagu” apdruku, rodas iespaids, ka apģērbs ir izgatavots no nekvalitatīva materiāla. Esmu redzējusi ārkārtīgi dārgas blūzes un kleitas, kas izskatās kā pirktas tirgū. Par to var pateikt “paldies” šādām bezgaumīgām apdrukām.

 

Kāpēc itālietes pie ieejas durvīm atstāj pudeli ar ūdeni

Diegi, striķi un mežģīnes uz bikšu starām

Kāpēc sevi parādīt kā sievieti, kas nēsā nolietotu un lētu apģērbu? Sievietes potītes ir skaista viņas ķermeņa daļa.

Auduma gabali un detaļas, kas nokarājas no bikšu galiem, nav tas, ko vajadzētu rādīt citiem. Turklāt neestētiski ir dažādi šķēlumi bikšu galos.

Apakšveļa bez atbalsta efekta

Apakšveļa ir nepieciešama, lai radītu skaistu siluetu. Ja veļa veido krokas uz drēbēm, tad kāpēc tā ir vajadzīga?

No apakšveļas bez atbalsta efekta principā vajadzētu izvairīties. Protams, šim noteikumam ir izņēmumi, bet ļoti reti.

Leave a Comment