(labots)
Bijušais latviešu bokseris Mairis Briedis savā mājoklī paliek bez elektrības un viņš soctīklos skaidro radušos situāciju un īsti ir neizpratnē par tālāk notiekošo.
Briedis Facebook ierakstā pauda savu neapmierinātību par to, ka viņam tika atslēgta elektrība.
Viņš kavējās ar elektrības rēķina apmaksu par 20 dienām, un šī iemesla dēļ pakalpojums tika pārtraukts. Pat mēnesis vēl nav pagājis. Viņi vienkārši atslēdza elektrību. Tas parāda, cik ļoti viņi cenšas mūs nostādīt nepatīkamā situācijā. Šeit ir jautājums par to, ka viņi atslēdz tik īsā laikā, kas nav pieļaujami, jo agrāk noteikumi bija daudz pieļāvīgāki un pielāgojamāki.
Tikmēr komentāros cilvēki pauduši dažādus viedokļus. Piemeŗam, šādos gadījumos parasti sākumā tiek nosūtīts brīdinājums, citi kritizē valsts iestādes un valsts uzņēmumus, bet vēl daži atgādina Mairim, ka elektrību nebūtu atslēguši, ja rēķins būtu laikus apmaksāts.
Kavējies ar maksājumu — atslēdz. Te valsts nav pie vainas. Elektrības piegādātājam ir lietotne, kur var sekot līdzi visai informācijai par rēķiniem un patēriņu.
Latvijas dabas vērotājs paziņojis, kad gaidāms pirmais sniegs un uzsver, ka ziema nebūs mierīga
Maksājumi tiek veikti nevis par tekošo mēnesi, bet par iepriekšējo, un 20 dienas atbilst gandrīz trim nedēļām, tādēļ šajā brīdī jūs jau lietojat nākamā mēneša elektrību, nesamaksājot par iepriekšējo periodu. Ja arī telefona rēķins netiktu apmaksāts, tiktu atslēgti izejošie zvani. Ja ir problēmas ar maksājumu veikšanu, klientam ir jāinformē attiecīgais pakalpojumu sniedzējs un jāvienojas par risinājumu.
“Latvenergo” paskaidroja, ka Mairis Briedis ir precīzi pildījis visus savus maksājumus, un uzņēmumam pret viņu nav nekādu pretenziju. Tāpēc no “Latvenergo” puses netika veiktas nekādas darbības, lai pārtrauktu elektroenerģijas piegādi klientam.
Dārzeņus šādi neuzglabā; tāpēc kartupeļi, bietes un burkāni zaudē svaru un izžūst
Uzņēmums nekad neatvienotu elektroapgādi par 20 dienu kavējumu. Tomēr viņi nevar uzņemties atbildību par citu piegādātāju rīcību īpašumos, kur “Latvenergo” nav enerģijas piegādātājs. Gadījumā, ja būtu kavējumi, “Latvenergo” vispirms brīdina klientu par parādu, aicinot to nokārtot, pirms summa kļūtu pārāk liela un sarežģīti kontrolējama.
Ja klients nespētu segt izdevumus, tad varētu rasties prasības un sarežģījumi.