“Bite” nekavējoties nākusi klajā ar svarīgu brīdinājumu visiem saviem klientiem! Diemžēl tas var ietekmēt daudzus

Pārraudzības speciālists Reinis Pudāns atklāja, ka telefonkr**nieki nesen ir sākuši izmantot mākslīgā intelekta tehnoloģijas savos robotzvanos, lai iegūtu sensitīvu personīgo informāciju. Viņi cenšas pieprasīt gan personas datus, gan bankas konta informāciju, kā arī citus konfidenciālus datus. Šāda prakse ir novērota arī cienījamā informācijas un komunikācijas tehnoloģiju uzņēmumā “Bite Latvija”, kur iekšējie drošības procesi tiek cieši ievēroti.

Kr**nieki izmanto jau esošos faktisko personu vokālos ierakstus, kas iegūti no interneta, un tos pakļauj uzlabotiem mākslīgā intelekta algoritmiem, lai ģenerētu viņu balsu imitācijas.

 

 

Pēc Pudāna teiktā, reizēm kr**niekiem pietiek ar nelielu audio ierakstu skaitu, kas iegūti no sociālajiem tīkliem, lai efektīvi atkārtotu cilvēka balsi un izmantotu to robotzvanos.

 

Saskaņā ar Pudāna sniegto informāciju, mākslīgā intelekta tehnoloģija izmantojot robotizētās mijiedarbības kontekstā, indivīdiem tiek uzdoti jautājumi latviešu valodā, un tiek gaidīts, ka viņi atbildēs ar “apstiprinoši” vai “negatīvi”.

Pēc tam, kad tiek saņemta paredzamā atbilde, automatizētā entītija turpina diskursu, ņemot vērā iepriekš ieprogrammētās direktīvas. “Bite Latvija” aicina iedzīvotājus neizpaust konfidenciālu informāciju nezināmiem zvanītājiem.

 

Pudāns paredz, ka tuvākajā laikā kibernoziedznieki pieņems arvien viltīgākus un sarežģītākus paņēmienus, kuros būtisku lomu spēlēs mākslīgais intelekts. Šie krā**ieciskie veidi pakāpeniski attīstīsies arvien sarežģītās un grūti atšķiramās formās. Konkrēti, varēs novērot pieaugošu aktivitāti, kas saistīta ar kr**ieciskām darbībām, kurās tiek izmantotas cilvēka balss modeļu imitācijas.

 

Leave a Comment