Kā rīkoties, ja esi nejauši veikalā saplēsis kādu preci? Šo ir būtiski zināt pirms doties ar naudas maku uz kasi!

Šī stratēģija ir īpaši efektīva alkoholisko dzērienu gadījumā, kuri bieži ir plīstošā iepakojumā. Taču, ja veikals vēlas gūt papildu peļņu, izvietojot preces ejās, tam jābūt gatavam uz iespējamiem zaudējumiem.

Nereti uzņēmumi, slēdzot līgumus par preču izvietošanu šādās papildu vietās, paredz arī zaudējumu segšanu no piegādātāja puses, taču tas neizslēdz mēģinājumus segt zaudējumus arī no pircēja.

Šeit var vilkt paralēles ar kravu pārvadājumiem – ātri piekraujot kravas automašīnu, var samazināt degvielas izmaksas, taču ilgtermiņā remonts var izmaksāt vairāk.

Ja ir izveidojusies šāda situācija, pircējiem ieteicams nekavējoties informēt veikala darbiniekus un atvainoties. Mēģinājumi slēpt notikušo, piemēram, pabīdot sabojāto preci dziļāk plauktā, var radīt nepatīkamas situācijas vai apdraudēt citus apmeklētājus un darbiniekus.

Ja pielaikojot tiek sabojāts apģērbs vai apavi, iesaku rīkoties līdzīgi. Izvēloties apģērbu vai apavus, vienmēr jāizvērtē atbilstošs izmērs, taču, ja nejauši rodas bojājums, informējiet pārdevēju.

Lai gan dažkārt grūti noteikt, vai bojājums radies tīši vai nejauši, veikals bieži var preci salabot vai pārdot ar atlaidi.

Ražotāji bieži ir gatavi bojātās preces salabot vai aizvietot, tomēr tas prasa papildus pūles no veikala darbiniekiem, kuriem jārīkojas ar dokumentiem un loģistiku, tāpēc nereti šādos gadījumos var tikt lūgta atlīdzība no pircēja.

Lasi vēl: Lai arī man ir jau pāri 40, tikai tagad sapratu, kāda ir pareizā temperatūra veļas mazgāšanai

Viena no biežākajām problēmām apģērbu veikalos visā pasaulē ir preču nosmērēšana ar dekoratīvo kosmētiku pielaikošanas laikā.

Šādos gadījumos veikals nevar piespiest pircēju iegādāties sabojāto preci vai segt tīrīšanas izmaksas. Parasti šādas preces tiek novietotas atsevišķi un pārdotas ar atlaidi.

 

Iesaki šo rakstu citiem!

Leave a Comment