Kāpēc daudzām automašīnām zem salona līstēm ir “slepenā” poga, un kāpēc ir svarīgi par to zināt

Automašīnas ir pilnas ar visdažādākajām sistēmām, kuras var kontrolēt cilvēks. Parasti funkcijas tiek aktivizētas, nospiežot ekrānu vai pogas, kas ir tieši pieejamas, taču ne vienmēr tas tā ir.

Dažas ierīces ir apzināti paslēptas, jo tās tiek reti izmantotas. Neskatoties uz to, jums vajadzētu zināt to mērķi, jo dažos gadījumos tikai viena poga var būt ļoti noderīga.

Atbildes uz daudziem autovadītāju jautājumiem ir atrodamas rokasgrāmatā, taču ne visi to lasa, un ir ļoti grūti iegaumēt tik lielu informācijas apjomu.

Tāpēc dažas ierīces un to mērķis paliek noslēpums, līdz brīdim, kad tās ir nepieciešamas. Zem stūres statņa, salona paneļa cimdu nodalījumā vai zem daudzu automobiļu motora pārsega var atrast pogu, uz kuras nekas nav uzrakstīts, un tās specifiskā funkcionalitāte reti kad ir nepieciešama.

Iedomāsimies, ka automašīna brauc pa ceļu un viens ritenis ar spēcīgu triecienu trāpa diezgan dziļā bedrē. Pēc tam dzinējs apstājas, autovadītājs apstājas tuvākajā vietā un sāk meklēt situācijas cēloni.

Pašdiagnoze ļauj secināt, ka automašīnai vienkārši bojāts degvielas sūknis. Daudzos gadījumos tas ir novedis pie nepieciešamības vilkt automašīnu uz servisu vai izsaukt evakuatoru, taču problēmu var atrisināt, nospiežot tikai vienu pogu.

Lasi vēl: Ņemu lielu sīpolu un burkas vāku. Draugs bija Ķīnā un no turienes “atveda” oriģinālu ideju ātrai uzkodai

Automobiļu ražotāji nosaka vairākas drošības sistēmas, no kurām ne visas tiek reklamētas mārketinga kampaņās. Viena no tām ir degvielas atslēgšanas funkcija.

Paredzēts, ka tā iedarbina sensoru, kas izslēdz benzīna sūkni, ja tiek pielikts noteikts spēks. Tas būtu noderīgi, piemēram, apgāšanās vai nopietnas situācijas gadījumā, lai samazinātu ugunsgrēka iespējamību.

Kāpēc autovadītāji ir sākuši masveidā noņemt deflektorus no automašīnu logiem

Praksē šī funkcija bieži ir sastopama Ford, Honda, Hyundai un citu marku automobiļos. Sākotnēji tā šķiet noderīga, jo tai nevajadzētu negatīvi ietekmēt automobiļa darbību. Tomēr ne visi sensori ir pielāgoti, ņemot vērā sarežģītos ekspluatācijas apstākļus un ne viskvalitatīvāko ceļa segumu.

Daudzi zinātnieki ir paredz klimata “bardaku” Eiropā pēc 2025. gada; Noskaidrosim cik tas ir reāli

Šī faktora dēļ bieži vien pietiek ar dziļas bedres uzbraukšanu, lai iedarbinātu sistēmu un pārtrauktu degvielas padevi. Pat daudzi degvielas uzpildes staciju speciālisti nezina par šāda scenārija iespējamību, tāpēc sāk mainīt dažādus degvielas sistēmas elementus, lai gan problēma slēpjas citur.

Turpinājumu lasiet nākošajā lapā

Leave a Comment