Vēl viens iemesls ir kravas automašīnu vadītāju vēlme apdzīt pašiem. Konvojam ir grūti veikt jebkādus manevrus kopā, un vieglais automobilis starp smagajiem kravas automobiļiem tikai sarežģī šo uzdevumu.
Smago kravas automobiļu vadītāji apzināti neļauj tiem izbraukt no savas braukšanas joslas, lai, rodoties iespējai, apdzītu tos paši.
Dažkārt var traucēt kravas automobiļa vadītāja sliktais garastāvoklis, kura dēļ viņš nevēlas dot ceļu vieglo automobiļu vadītājiem. Daudzi cilvēki ir sastapuši šādus cilvēkus uz lielceļiem, un, lai izvairītos no nepatikšanām, no viņiem vajadzētu turēties tālāk.
Ir svarīgi apzināties, ka divu smago kravas automobiļu pārvietošanās pārāk tuvu viens otram ir pretrunā ar ceļu satiksmes noteikumiem. Eiropā ir daudz un dažādus noteikumu.
Noteikumu 9.11. punkts nosaka, ka ārpus apdzīvotām vietām uz divjoslu ceļiem transportlīdzekļu vadītājiem, kuru garums pārsniedz 7 metrus, ir jāievēro pietiekams attālums, lai apdzīšanas transportlīdzekļu vadītāji varētu netraucēti atgriezties savā joslā.
Turklāt satiksmes noteikumu 11.3. punkts aizliedz autovadītājiem traucēt apdzīšanu. Daži kravas automašīnu vadītāji, redzot, ka vēlas iespiesties starp kolonnu, apzināti uzspiež gāzi un samazina distanci līdz minimumam. Šāda rīcība kavē apdzīšanu un pārkāpj ceļu satiksmes noteikumus.
Sieviete, kura dzīvo daudzstāvu namā Ropažos dodoties uz pagrabstāvu ieraudzījusi nepatīkamu skatu
Lasi vēl: Eksperti pastāstīja, kam 2025. gadā būs finansiāla laime – savu noslēpumu atklāja Zaļā čūska
Neraugoties uz vairāku noteikumu ignorēšanu vienlaikus, daži smago kravas automašīnu vadītāji degvielas ekonomijas un citu iemeslu dēļ turpina “līmēties” viens otram blakus.
Vieglo automobiļu vadītājiem jābūt uzmanīgiem: dažkārt labāk ir pagaidīt, kamēr ceļš paplašinās, un apsteigt visu kolonnu uzreiz, nevis riskēt un radīt avārijas situāciju ar pretimbraucošiem transportlīdzekļiem.