Borta dators fiksēja patēriņu 5,8 litri uz 100 km. Dzinējs darbojās ar ātrumu 1900 apgr./min. Lai gan ražotāja norādītais rādītājs ir 4,8 l/100 km, šo rezultātu var uzskatīt par diezgan ekonomisku un pieņemamu reālos apstākļos.
Nākamais tests tika veikts ar ātrumu 110 km/h. Šajā gadījumā patēriņš palielinājās līdz 6,9 litriem uz 100 km, bet apgriezieni pieauga līdz 2400. Tā ir mērena atšķirība, tāpēc šo režīmu var uzskatīt par kompromisu starp ekonomiju un braukšanas ātrumu.
Kad automašīna sasniedza ātrumu 140 km/h, kļuva jūtama augsto apgriezienu un palielinātās aerodinamiskās pretestības ietekme. Tahometrs rādīja 3200 apgr./min, un patēriņš palielinājās līdz 9,2 litriem uz 100 km. Tas ir par 59% vairāk nekā tad, kad ātrums bija 90 km/h. Šis skaitlis skaidri parāda, cik neekonomiska var būt braukšana pārāk ātri.
Tātad, katrs autovadītājs var patstāvīgi izvēlēties ērtu un izdevīgu braukšanas režīmu, balstoties uz saviem mērķiem – vai tā būtu degvielas ekonomija vai ātrums. Tomēr objektīvi dati apstiprina: pats racionālākais patēriņš tiek sasniegts tieši diapazonā no 90 līdz 110 km/h. Ātrāk ne vienmēr ir labāk, it īpaši, ja svarīgs ir līdzsvars starp brauciena izmaksām un dzinēja stāvokli.
Dārgie autovadītāji – ja jums noderēja šī informācija, atzīmējiet rakstu ar “patīk” un dalieties sociālajos tīklos. Novērtēsim arī jūsu komentārus!
Tevi noteikti interesēs
- Pievienoju šo sastāvdaļu maltās gaļas kotletēm maizes vietā: sulīgums garantētsby Rinalds Bergmanis
- Cilvēki, kas dzimuši šajās dienās, izceļas ar spēcīgu raksturu un iekšēju spēku -vai jūsu dzimšanas diena ir starp tāmby Sandra Vīgante
- 3 nezāles, kuras nedrīkst atstāt dārzā: tās “apēd” jebkuru augu kultūruby Laura Andersone