Minētais uzņēmums bija atbildīgs par sākotnējā visaptverošā trīsdimensiju modeļa izstrādi kuģim, kas nogrima Atlantijas okeāna ziemeļu daļā 1912. gada 15. aprīlī pēc sadursmes ar aisbergu.
Magellan publicētajos attēlos, kas ir pieejami plašākai sabiedrībai, var redzēt krelles, kas veidotas no megalodona zobiem – izmirušas haizivju sugas, un šajās krellēs ir iestrādātas arī zelta rotaslietas, piešķirot tām īpašu un unikālu vizuālo pievilcību.
Megalodons ir izmirusi aizvēsturiskā haizivju suga, kas dzīvoja pirms aptuveni 15,9 līdz 2,6 miljoniem gadu kainozoja ēras laikā.
Tiek uzskatīts, ka šī haizivs varēja sasniegt pat 16 metru garumu un svarot līdz 47 tonnām, padarot to par vienu no lielākajiem plēsīgajiem dzīvniekiem, kas jebkad ir pastāvējis uz Zemes.
Saskaņā ar līgumu, kas tika noslēgts starp Apvienoto Karalisti un Amerikas Savienotajām Valstīm, ir stingri aizliegts izņemt jebkādus artefaktus no avārijas vietas vai tās tuvākās apkārtnes.
Tādējādi Magelāna komandai bija aizliegts iejaukties ar vraku, kas atradās jūras gultnē, un tai bija jāatgriež kaklarota atpakaļ jūrā, ievērojot šo starptautisko vienošanos.
Magelāns cenšas atrast vērtīgā dārgakmens likumīgo īpašnieku, izmantojot mākslīgo intelektu, lai sazinātos ar 2200 cilvēku radiniekiem, kuri kāpa uz kuģa.
Šim mērķim ieviestā tehnoloģija rūpīgi analizēs pasažieru iekāpšanas video ierakstus, izmantojot sejas atpazīšanu un apģērbu identifikācijas metodes, lai atklātu nepieciešamo informāciju par dārgakmens īsto īpašnieku.