Vairāk soli
Nebaidies uzņemties vairāk darba. To, ko nespēsi paveikt pats, varēsi uzticēt citam, samaksājot mazāk, nekā pats saņemsi par šo darbu. Pieredzējuši pelnītāji iesaka – trešdaļu darba pielīdzināt vienai desmitajai daļai samaksas
ziņā.
Visu kontrolē
Uzņemies atbildību par savu rīcību, neatsaucies uz ārējies apstākļiem. Apkārtējie to novērtēs, un iegūsi viņu cieņu.
Veido izdevīgus sakarus
Meklē jaunus kontaktus. Iepazīsties ar cilvēkiem pastaigājoties, pasākumos, internetā. Dali vizītkartes. Iespējams, viņi atgriezīsies – kaut vai pēc desmit gadiem.
Izmanto esošos kontaktus
Iepazīstini savā starpā cilvēkus no tava kontaktu loka, paziņojot, ka viņi viens otram var būt noderīgi.
Uzzini nozares jaunumus
Netērē laiku vispārējiem jaunumiem. Bet nelaid garām patiešām svarīgas ziņas savā nozarē.
Palielini cenu
Nedomā par pircējiem – droši palielini cenu, kaut trīskārtēji, ja vien tava prece ir unikāla. Nopelniem bagāti pārdevēji teic: pārdošanas apjomi aug, ja prece kļūst dārgāka. Un peļņa pieaug daudzas reizes bez papildu reklamēšanas.
Izmanto stereotipu spēku
Patērētāji domā stereotipos. Piemēram, kvalitatīvs interneta veikals ar daudzām lapām izraisīs lielāku uzticēšanos nekā viena vienīga lapiņa, kaut arī tā piesaistīs vairāk potenciālu klientu, jo būs līdzīga privātsludinājumam.
Ņem vērā – abiem variantiem jāpatērē vienlīdz daudz laika. Pārdevējs biznesa uzvalkā ir veiksmīgāks, nekā puisis sporta tērpā. Nosaki savu klientu stereotipus!
Iepriecini klientus
Sūti klientiem apsveikumus svētkos. Tā viņi atcerēsies tieši tevi (nevis tavus konkurentus), kad viņiem radīsies vajadzība pēc tevis sniegtajiem pakalpojumiem.
Prasi divreiz vairāk
60% gadījumu cilvēki piekrīt tevis nosauktajai cenai. Tiem, kurus tas tomēr neapmierina, piedāvājiet 20% atlaidi.
Lielisks veids nelielu, tomēr reālu un regulāru papildinājumu gūšanai savam budžetam, ir dalība loterijās. Sākot no Facebook, Draugiem un tml izlozēm, kuras organizē dažādas firmas pēc Like & Share principa, beidzot ar īstām ārzemju izspēlēm, kur gan jāņem vērā kāda atziņa – loterijas organizē peļņas gūšanai, viss process ir matemātiski izskaitļots un pamatots, lai galvenais ieguvējs būtu rīkotājs. Tomēr matemātikai var likt pretī tādu pašu matemātiku un tad jau izredzes gūt laimestu nosliecas par labu tam, kurš pēdējais pielietojis formulās balstītu taktiku dalībai uz nejaušību balstītā spēlē. Šī brīža aktualitāte ir koplikmes izdarīšana. Reāla shēma kā tikt pie pīrāga gabala, kuru sev cep loteriju organizētāji – līdzīgi kā tu pērc OCTA savam auto pie apdrošināšanas brokera, kurš piemeklē lētāko piedāvājumu, loteriju brokeris piedāvā progresīvu veidu kā vienkārši cilvēki, apvienojoties grupās, vari būtiski palielināt savas izredzes laimēt tādās lielās loterijās kā EuroJackPot, PowerBall, EuroMillion utml. Šie ir šobrīd (visticamāk, pagaidām) vienīgie, kuri piedāvā tādu opciju kā “sindikāti”, kuros apvienojas 100, 1000, varbūt pat vairāk interesentu un par vienādu summu iegādājas 1000, 5000, varbūt pat 10000-20000 loteriju biļetes, dramatiski palielinot izredzes tikt pie galvenā laimesta. Protams, paliek jautājums laimesta lielumā, kuru mēs pēc tam saņemam, bet ir jāpiekrīt, ka šāda riska sadalīšanas stratēģija, darbojoties līdzīgi kā apdrošināšana, pierādījusi sevi vairākkārt, nodrošinot iesaistītos ar varbūt ne pārāk lieliem, desmitos un simtos tūkstošos mērāmiem, bet tomēr jūtamiem ienākumiem. Galu galā – vai pat tūkstoša, kur nu vēl trīs vai piecu regulārs laimests būtiski neizmainītu tavu dzīvi? Ja kļuva interesanti, nāc un uzspēlē arī tu. Piereģistrējoties saņemsi loterijas biļeti par brīvu: http://ej.uz/cw9c