24 gadu vecumā aizsaulē devies vietnes ”Tik Tok” zvaigzne un satura veidotājs

24 gadu vecumā mūžībā aizgājis populārais “TikTok” satura veidotājs un zvaigzne. Kā zināms viņam ir ļoti daudz sekotāju un daudz atbalstītāju teju visā pasaulē. 

Satura autors, kurš ir no Turcijas, popularitāti sociālajos medijos ieguva ar “mukbang” videoklipiem, kuros izklaides nolūkos viņš patērēja pārmērīgu daudzumu ēdiena. Viņa kontā ir vairāk nekā 150 000 sekotāju, demonstrējot savu aizraušanos ar turku virtuvi.

Mukbang ir fenomens, kas radies Dienvidkorejā 2010. gados, un tā ietvaros satura veidotāji ēd lielas ēdiena porcijas, vienlaikus komunicējot ar skatītājiem, norāda Qustodio. Šī tendence dažus influencerus ir padarījusi par sociālo mediju sensācijām, un daudzi no viņiem pelna iztiku no sponsorēšanas un reklāmas ieņēmumiem.

Kā tas notika 

Starp ievērojamākajām mukbang personībām ir dienvidkorejiešu autore Dona, kura ir uzkrājusi 21 miljardu skatījumu, un ukraiņu izcelsmes amerikāņu influenceris Nikocado Avocado, kura skatījumu skaits vietnē TikTok un YouTube ir aptuveni 10 miljardi.

Mukbang saturs ir kritizēts par to, ka tas veicina pārtikas izšķērdēšanu. Dienvidkorejas studentu pētījumā atklājās, ka gandrīz trešdaļa no regulārajiem mukbang skatītājiem ziņoja, ka viņi paši mēdz vakarā ko iekost pie ekrāniem.

Lasi vēl: Ko norādīt bankas maksājuma uzdevumā, ja naudu pārskaita, aizdod vai dāvina – tam ir svarīga nozīme

Septembrī viņš dalījās ar videoklipu, kurā atklāja, ka kopš sava maksimālā svara ir zaudējis 110 kilogramus. Indijas mukbangere Ashifa ASMR, kurai ir vairāk nekā 720 000 YouTube abonentu, 2023. gadā sāka savos videoklipos iekļaut atrunas, lai paskaidrotu, ka viņas saturs ir filmēts vairākos piegājienos, lai novērstu problēmas.