Kāpēc tāda cena?
Šī ir viena no biežākajām pircēju sūdzībām. Dažkārt problēma rodas veikala kļūdas dēļ – cena ir mainīta, bet cenu zīme nav atjaunināta. Citreiz vainīgs ir pats pircējs, taču noteikti ne kasieris, kurš nav atbildīgs par cenu noteikšanu un maiņu.
Būtu labi, ja pircēji biežāk atcerētos, ka aiz kases sēž parasti cilvēki, kuri nav atbildīgi par visu, kas notiek veikalā. Katru dienu kasieri apkalpo simtiem pircēju, un vismaz puse no viņiem ar kaut ko nav apmierināti. Tikai iedomājieties, cik daudz stresa piedzīvo sieviete, kura visu dienu strādā pie kases.
Esošā situācijā gan Latvijā, gan arī citās pasaules valstīs
Ja mums visiem ir zināms, ka lieki pa āru (pa veikaliem un vēl dažādām citām vietām) staigāt nevajag, tad kā justies kasieriem, kuri strādā ilgas stundas katru dienu un apkalpo simtiem cilvēkus dienā? Turklāt ir vairāki veikali, kas speciāli pagarina darba laiku, lai tikai mēs varētu nopirkt visu, ko mums vajag “mierīgākā” laika stundā.
Nav īsti skaidrs, vai kasieri ir sajūsmā par ilgākām darba stundām. Protams, mēneša beigās viņi saņems lielāku algu, bet jautājums ir, vai šāda papildu slodze ir tā vērta. Kāds ir fiziskais un emocionālais nogurums, ko viņi piedzīvo, strādājot pāri ierastajam darba laikam?
Mēs, kā pircēji, ne vienmēr par šādām lietām aizdomājamies. Tāpēc ir būtiski izprast kasieri un iejusties viņa “kurpēs”, lai mēs varētu viņiem izrādīt cieņu un pateikt viņiem paldies par viņu darbu!
Turklāt mūsdienās cilvēki reti pasaka paldies kasierim, vēl retāk sasveicinās ar tiem, uzsmaida tikai retais. Laiks taču laboties, vai ne? Sasveicināties pirmajam, pateikt paldies – tas taču ir vieglāk par vieglu! Būsim cilvēcīgi un atbalstīsim viens otru!