Logo ir jābūt vienkāršam, atpazīstamam, atšķirīgam un efektīvam uzņēmuma būtības iemiesojumam, lai klientiem ir skaidrs, ar ko firma nodarbojas. Katram firmas logo elementam jābūt rūpīgi analizētam un paskaidrotam, lai tie auditorijai raidītu pareizo ziņojumu. Efektīva logo dizaina izstrāde sastāv no vairākiem elementiem – krāsu gammas, stila, izmēra, formas un burtu fonta. Katram no šiem elementiem ir sava nozīme, lai paskaidrotu klientiem uzņēmuma galveno ziņojumu.
Šķiet, ka šie uzņēmumi dod mājienu saviem klientiem, ka tiek piedāvāta vairāka veida pakalpojumi. Uz kādām domām tevi vedina šie logo?
Avots: i100.independent.co.uk
Tevi noteikti interesēs
- 7. septembrī sākas “haosa koridors”: pazīstamā ekstrasense Aza Petrenko pastāsta, ko šajā laikā nedrīkst darītby Laura Andersone
- Ieslēdziet pagrieziena rādītājus pareizi: nianses, par kurām braukšanas instruktori jums nestāstaby Sandra Vīgante
- No septembra stājas spēkā nopietnas izmaiņas ceļu satiksmes noteikumos, kas skars gandrīz visus autovadītājus – kurā valstīby Sandra Vīgante