Logo ir jābūt vienkāršam, atpazīstamam, atšķirīgam un efektīvam uzņēmuma būtības iemiesojumam, lai klientiem ir skaidrs, ar ko firma nodarbojas. Katram firmas logo elementam jābūt rūpīgi analizētam un paskaidrotam, lai tie auditorijai raidītu pareizo ziņojumu. Efektīva logo dizaina izstrāde sastāv no vairākiem elementiem – krāsu gammas, stila, izmēra, formas un burtu fonta. Katram no šiem elementiem ir sava nozīme, lai paskaidrotu klientiem uzņēmuma galveno ziņojumu.
Šķiet, ka šie uzņēmumi dod mājienu saviem klientiem, ka tiek piedāvāta vairāka veida pakalpojumi. Uz kādām domām tevi vedina šie logo?
Avots: i100.independent.co.uk
Tevi noteikti interesēs
- Noskatījos, noklausījos. Izcili! Populārais dziedātājs Ainars Mielavs paziņo, kurš mākslinieks, viņaprāt, uzvarēs šī gada “Eirovīzijā”by Laura Blūma
- Kā nezāles pārvērst par vērtīgu mēslojumu – metode, par kuru daudzi nebūs dzirdējušiby Anete Vītola
- Pieredzējuši dārznieki nekad šādos traukos neaudzē stādus, jo tie nīkuļos vai pat iznīks: jeb netici visam, kas “modē”by Laura Blūma