Logo ir jābūt vienkāršam, atpazīstamam, atšķirīgam un efektīvam uzņēmuma būtības iemiesojumam, lai klientiem ir skaidrs, ar ko firma nodarbojas. Katram firmas logo elementam jābūt rūpīgi analizētam un paskaidrotam, lai tie auditorijai raidītu pareizo ziņojumu. Efektīva logo dizaina izstrāde sastāv no vairākiem elementiem – krāsu gammas, stila, izmēra, formas un burtu fonta. Katram no šiem elementiem ir sava nozīme, lai paskaidrotu klientiem uzņēmuma galveno ziņojumu.
Šķiet, ka šie uzņēmumi dod mājienu saviem klientiem, ka tiek piedāvāta vairāka veida pakalpojumi. Uz kādām domām tevi vedina šie logo?
Avots: i100.independent.co.uk
Tevi noteikti interesēs
- “Tas nav pareizi! Virtuvē jāstāv sievietei, bet tev te ir nezin, kas!” – uzstāja mana mammaby Laura Andersone
- Kāpēc dziedātāji un mūziķi valkā austiņas uzstāšanās laikā: tas nav tik viegli kā izskatāsby Sandra Vīgante
- Kas patiesībā notiek, ja kartupeļus pirms vārīšanas ieliksi aukstā ūdenīby Rinalds Bergmanis