Logo ir jābūt vienkāršam, atpazīstamam, atšķirīgam un efektīvam uzņēmuma būtības iemiesojumam, lai klientiem ir skaidrs, ar ko firma nodarbojas. Katram firmas logo elementam jābūt rūpīgi analizētam un paskaidrotam, lai tie auditorijai raidītu pareizo ziņojumu. Efektīva logo dizaina izstrāde sastāv no vairākiem elementiem – krāsu gammas, stila, izmēra, formas un burtu fonta. Katram no šiem elementiem ir sava nozīme, lai paskaidrotu klientiem uzņēmuma galveno ziņojumu.
Šķiet, ka šie uzņēmumi dod mājienu saviem klientiem, ka tiek piedāvāta vairāka veida pakalpojumi. Uz kādām domām tevi vedina šie logo?
Avots: i100.independent.co.uk
Tevi noteikti interesēs
- Lieliska aukstā uzkoda – recepte gardai zivju ēdienam ar dārzeņiem un ananāsiemby Anete Vītola
- Recepte viegliem biešu un pupiņu salātiem ar pavisam īpašu mērcītiby Anete Vītola
- Dīzeļu jaunā testēšanas kārtība: šogad vēl būs iespējams ”izbēgt” no šīs pārbaudes, tomēr nākamgad gan tā nebūsby Sandra Ločmele