Logo ir jābūt vienkāršam, atpazīstamam, atšķirīgam un efektīvam uzņēmuma būtības iemiesojumam, lai klientiem ir skaidrs, ar ko firma nodarbojas. Katram firmas logo elementam jābūt rūpīgi analizētam un paskaidrotam, lai tie auditorijai raidītu pareizo ziņojumu. Efektīva logo dizaina izstrāde sastāv no vairākiem elementiem – krāsu gammas, stila, izmēra, formas un burtu fonta. Katram no šiem elementiem ir sava nozīme, lai paskaidrotu klientiem uzņēmuma galveno ziņojumu.
Šķiet, ka šie uzņēmumi dod mājienu saviem klientiem, ka tiek piedāvāta vairāka veida pakalpojumi. Uz kādām domām tevi vedina šie logo?
Avots: i100.independent.co.uk
Tevi noteikti interesēs
- Sinoptiķi snieguši prognozi uz vasaras pēdējo mēnesi: ”Augusts mums noteikti paliks atmiņā”by Sandra Vīgante
- Pagājis pusgads pēc šķiršanās no sievas Valmierā — stāstu, kā dzīvoju pēc 30 laulības gadiemby Rinalds Bergmanis
- Burkāni izaug, bet tie ir mazi: ir tikai viens iemesls tam un pieredzējuši dārzkopji šādu kļūdu nepieļaujby Laura Andersone