Logo ir jābūt vienkāršam, atpazīstamam, atšķirīgam un efektīvam uzņēmuma būtības iemiesojumam, lai klientiem ir skaidrs, ar ko firma nodarbojas. Katram firmas logo elementam jābūt rūpīgi analizētam un paskaidrotam, lai tie auditorijai raidītu pareizo ziņojumu. Efektīva logo dizaina izstrāde sastāv no vairākiem elementiem – krāsu gammas, stila, izmēra, formas un burtu fonta. Katram no šiem elementiem ir sava nozīme, lai paskaidrotu klientiem uzņēmuma galveno ziņojumu.
Šķiet, ka šie uzņēmumi dod mājienu saviem klientiem, ka tiek piedāvāta vairāka veida pakalpojumi. Uz kādām domām tevi vedina šie logo?
VIDEO:
Tevi arī varētu interesēt
Avots: i100.independent.co.uk
Tevi noteikti interesēs
- Satraucoša zīme – aizcērtas durvis vai logs: ko nedrīkst darīt 21. novembrī, lai neizbiedētu laimi un veiksmi prom no mājām
- Rīgā gaidāmas izmaiņas CSDD vadīšanas eksāmenos: ko zināt topošajiem autovadītājiem
- Astronumerologs Kristaps Baņķis atklāj, ka Latvijai 2026.gads varētu būt liktenīgs: skaidro kas gaidāms
- Kā sterilizēt burkas 20 sekundēs bez verdoša ūdens vai cepeškrāsns: dalos ar neparastu metodi
- Gardais uzkodu “Napoleons” ar trim pildījumiem, kas vienmēr izceļas uz svētku galda un garšo visiem
- Šīs 4 zodiaka zīmes pēdējā laikā jutās “ne visai”, taču drīz viss nostāsies savās vietās













