Logo ir jābūt vienkāršam, atpazīstamam, atšķirīgam un efektīvam uzņēmuma būtības iemiesojumam, lai klientiem ir skaidrs, ar ko firma nodarbojas. Katram firmas logo elementam jābūt rūpīgi analizētam un paskaidrotam, lai tie auditorijai raidītu pareizo ziņojumu. Efektīva logo dizaina izstrāde sastāv no vairākiem elementiem – krāsu gammas, stila, izmēra, formas un burtu fonta. Katram no šiem elementiem ir sava nozīme, lai paskaidrotu klientiem uzņēmuma galveno ziņojumu.
Šķiet, ka šie uzņēmumi dod mājienu saviem klientiem, ka tiek piedāvāta vairāka veida pakalpojumi. Uz kādām domām tevi vedina šie logo?
VIDEO:
Avots: i100.independent.co.uk
Tevi noteikti interesēs
- Pasaules sīkākie dārgakmeņi: iepazīsti 5 suņu šķirnes, kas sver mazāk par kaķi
- Cilvēki, kuri aiziet pensijā laimīgi un paliek tādi arī ilgtermiņā, parasti piekopj šos 7 ikdienas paradumus
- “Omniva”, “DPD” un “Venipak” brīdina visus iedzīvotājus: ”To ir jāizdara pēc iespējas ātrāk”
- Baiba Sipeniece-Gavare atklāti par populāro šovu “Saimnieks meklē sievu” pēc astoņiem nostrādātiem gadiem
- Visi brauca pie manis, lai par velti nosvinētu Vecgada vakaru – uztaisīju viņiem joku un aizslēdzu durvis
- Elīna nevarēja atļauties nopirkt pat kāroto ananāsu, kamēr vīrs pa kluso pirka brendu drēbes – kā Elīna šo atrisināja














