Logo ir jābūt vienkāršam, atpazīstamam, atšķirīgam un efektīvam uzņēmuma būtības iemiesojumam, lai klientiem ir skaidrs, ar ko firma nodarbojas. Katram firmas logo elementam jābūt rūpīgi analizētam un paskaidrotam, lai tie auditorijai raidītu pareizo ziņojumu. Efektīva logo dizaina izstrāde sastāv no vairākiem elementiem – krāsu gammas, stila, izmēra, formas un burtu fonta. Katram no šiem elementiem ir sava nozīme, lai paskaidrotu klientiem uzņēmuma galveno ziņojumu.
Šķiet, ka šie uzņēmumi dod mājienu saviem klientiem, ka tiek piedāvāta vairāka veida pakalpojumi. Uz kādām domām tevi vedina šie logo?
Avots: i100.independent.co.uk
Tevi noteikti interesēs
- Tenerifē latviešu šamanis Ivo Puriņš redzējis vīziju: ”Tas būs beigu sākums”by Sandra Vīgante
- Leģendārā Regīna Devīte dalās ar aizkustinošu vēstījumu – diemžēl liktenis tomēr ir licis visam lielu punktuby Sandra Vīgante
- Klimatiskā haosa tuvošanās: kāpēc 2025. gads ir kļuvis par beigu sākumuby Sandra Vīgante