PSRS laikam bija daudz spilgtu aspektu, un viens no tiem noteikti bija veikalu pārdevēji.
Daudzi no mums, jo īpaši tie, kas uzauguši tajā laikā, atceras, ka PSRS veikalu pārdevējiem bieži vien bija raksturīgs nedraudzīgs un spītīgs noskaņojums. Šodienas rakstā mēs mēģināsim atrisināt šo noslēpumu un saprast, kāpēc PSRS veikalu pārdevēji bija tik nikni.
Konkurences trūkums
Viens no iespējamiem PSRS veikalnieku dusmu iemesliem bija konkurences trūkums tirgū un valsts veikalu monopols. Tas nozīmēja, ka veikalu pārdevēji nejuta nepieciešamību piedāvāt kvalitatīvu apkalpošanu vai uzturēt patīkamu atmosfēru veikalā, jo klienti bija spiesti nākt pie viņiem neatkarīgi no apkalpošanas kvalitātes.
Ierobežots sortiments
PSRS veikalos bieži vien bija ierobežots preču klāsts. Tas nozīmēja, ka veikalu pārdevēji bija spiesti strādāt ar ierobežotiem resursiem, kas varēja izraisīt stresu un neapmierinātību.
Lasi arī: Pasakainas siera bumbiņas, kas pagatavojamas 15 minūtēs, bet tiks apēsts 5 minūtēs
Lasi arī: Kā pagatavot gardu šokolādes tortīti mazāk kā 10 minūtēs mikroviļņu krāsnī
Viņi bieži nonāca situācijā, kad viņiem nebija preču, ko klienti vēlējās iegādāties, un viņiem nācās atgrūzt klientus, kas neizbēgami ietekmēja viņu garastāvokli.
Šķir otru lapu, lai lasītu tālāk
Tevi noteikti interesēs
- Ko nekad nevajadzētu stādīt pēc sīpoliem — liela daļa dārzkopju pieļauj vienu un to pašu kļūdu
- Sniegs, apledojoši ceļi un dzestrums: meteorologs Toms Bricis nosauc dienu, kad Latvijā sāksies ziema
- Vairs nepērku šādu zivju veidu: kuru labāk atstāt veikalā un kā izvēlēties svaigu — uzzināju nejaušā sarunā ar Daugavpils kasieri
- 4 Zodiaka zīmes līdz 2025. gada beigām gūs panākumus: beidzot pienāks tas, ko viņi gaidīja tik ilgi
- Eksperti beidzot snieguši godīgu atbildi: vai tā ir patiesība, ka suņi un kaķi vēsturiski nevar sadzīvot
- Ciemojoties pie amerikāņu ģimenes pamanīju, ka viņiem mājās nav elektriskās tējkannas – stāstu kāpēc








