Shopify paplašina piekļuvi ar mākslīgo intelektu darbināmām funkcijām, lai piesaistītu vairāk uzņēmumu 

Lai palielinātu savas e-komercijas platformas pievilcību un veicinātu ieņēmumu pieaugumu, Shopify pirmdien padarīja pieejamus ar mākslīgo intelektu darbināmus rīkus, tostarp asistentu Sidekick un attēlu ģenerēšanas funkciju, plašākam lietotāju lokam.

Klienti tagad var izmantot tās rediģēšanas rīku savos viedtālruņos, lai uzlabotu reklāmas materiālos, tostarp e-pasta vēstulēs, izmantotos attēlus, Kanādā bāzētais uzņēmums paziņoja savā divgadu produktu pasākumā. Līdz šim šī funkcija bija paredzēta tikai produktu attēlu rediģēšanai tiešsaistē.

Shopify arī paplašināja piekļuvi Sidekick, savam tērzēšanas robotam, kas palīdz tirgotājiem ar pieprasījumiem, tostarp ieskatu par klientu uzvedību, un kas kopš pagājušā gada tika testēts ar vairāk nekā 2000 lietotājiem.

Uzņēmums ir izdevis vairāk nekā 150 atjauninājumus, kas izstrādāti, lai izveidotu integrētāku platformu, kas tirgotājiem ļautu iegūt vienotu, viengabalainu pieredzi, paplašinot savu uzņēmējdarbību, sacīja Shopify prezidents Harlijs Finkelšteins.

Pagājušajā mēnesī uzņēmums bija paziņojis, ka ieguldīs līdzekļus mārketingā pēc tam, kad prognozēja lēnāko ceturkšņa ieņēmumu pieaugumu pēdējo divu gadu laikā, kā rezultātā tā akcijas nokritās līdz sešu mēnešu minimumam un uzņēmums zaudēja aptuveni 20 miljardus ASV dolāru tirgus vērtības.

Shopify izaugsme strauji pieauga pan***jas laikā, kad pasūtījumi, kas tika veikti mājās, piespieda patērētājus pievērsties internetam, taču augstā inflācija un neskaidrie patērētāju tēriņi pēdējos gados ir skāruši tās galveno lietotāju bāzi – mazos un vidējos uzņēmumus.

Tās tirgus kapitalizācija ir samazinājusies vairāk nekā uz pusi no 2021. gada novembrī sasniegtā maksimuma, līdz 82,22 miljardiem ASV dolāru šobrīd.

Tomēr daži analītiķi neseno vājumu uzskata par uzņēmuma akciju pirkšanas iespēju par zemu cenu.

 

Iesaki šo rakstu citiem!

Leave a Comment