(Re)ģeneratīvais mākslīgais intelekts: kas raksturo nākamo digitālās reklāmas tirgus tendenci

Digitālās reklāmas pasaule ar mākslīga intelekta (AI) šobrīd ir viena no peļņu nesošākajām sfērām reklāmas nozarē. Tomēr jaunākā tendence ir (Re)ģeneratīvais mākslīgais intelekts, raksta CNBC.

Kopš 2014. gada, kad digitālā reklāma veidoja tikai aptuveni 25 % no kopējiem reklāmas izdevumiem (šodien tā ir tuvu divām trešdaļām, veidojot 667 miljardus ASV dolāru gada izdevumu visā pasaulē), datu parādīšanās ir izraisījusi inovāciju viļņus, mainot to, kā mēs identificējam auditorijas, mērķauditorijas un piemērojam mērījumus un atribūciju, lai noteiktu kampaņas panākumus.

Palielinoties datu vākšanas un izmantošanas ierobežojumiem, uzņēmumiem nākas tērēt vairāk datu mērķauditorijai un lietojumprogrammām, lai iegūtu mazāku redzamību un sliktāku sniegumu nekā iepriekš.

Pētījumi turpina pierādīt, ka reklāmas radošums ir atbildīgs par līdz pat 70 % no reklāmas snieguma un dod lielāku peļņu.

Pārmērīga paļaušanās uz tādiem kanāliem kā Google (meklēšana) un Meta (sociālie tīkli) ir novedusi pie tā, ka reklāmas pakalpojumu sniedzēji ir veidojuši savu domāšanu un savas organizācijas, balstoties uz šiem kanāliem. Tomēr patērētāji aizvien vairāk izmanto dažādus kanālus.

Vienlaicīgi mārketinga speciālisti ir secinājuši, ka ģeneratīvā mākslīgā intelekta izmantošanai reklāmas mārketingā ir arī savi ierobežojumi.

Ģeneratīvajam mākslīgajam intelektam var rasties grūtības saglabāt zīmola konsekvenci un vērtības, jo tas nespēj pilnībā izprast zīmola balss un identitātes smalkumus.

Ģeneratīvā mākslīgā intelekta satura ģenerēšanas procesa nepārredzamība rada bažas par autortiesību pārkāpumiem un iespējamu maldinoša satura rašanos.

Ģeneratīvā mākslīgā intelekta paļaušanās uz dažādas kvalitātes datiem var novest pie aizspriedumiem un neprecizitātēm saturā, tāpēc ir nepieciešama cilvēka uzraudzība, lai nodrošinātu atbilstību zīmola standartiem.

Koncentrējieties uz (re)ģeneratīvo mākslīgo intelektu

(Re)ģeneratīvais mākslīgais intelekts joprojām ir mazāk pazīstams termins salīdzinājumā ar ģeneratīvo mākslīgo intelektu, taču tas nodrošina būtisku atšķirību. Izprotot šo atšķirību, mākslīgais intelekts no miglaina jēdziena, kas piemērojams tālā nākotnē, kļūst par skaidru pasākumu kopumu, ko reklāmas platformas, izdevēji, aģentūras un investori var izmantot jau tagad.

Eksperti aicina uzņēmumus jau laikus pievērst uzmanību (Re)ģeneratīvajam mākslīgajam intelektam, jo prognoze vēsta, ka tieši tas nākotnē nesīs vislielāko peļņu.

(Re)ģeneratīvais AI var analizēt esošos radošos resursus un radīt jaunas, inovatīvas versijas, paplašinot oriģinālā satura un dizaina robežas.

Tiek uzskatīts, ka tas palielinās efektivitāti. Automatizējot un mainot satura lietojumu dažādās platformās un formātos, (re)ģeneratīvais AI ievērojami samazina radošās produkcijas radīšanai nepieciešamo laiku un resursus.

(Re)ģeneratīvais mākslīgais intelekts ļauj zīmoliem ātri mērogot savus radošos centienus dažādās platformās, kurām var būt atšķirīgas tehniskās prasības vai lietotāju vēlmes.

Iesaki šo rakstu citiem!

Leave a Comment