Šodien apmeklēju bankas filiāli, lai apmaksātu vīramātes rēķinus. Ieejot telpā, pie iekšējā bankomāta mani apstādināja kāda gados vecā sieviete, kura, satraukusies un nedroši grozot rokās bankas karti, lūdza man palīdzību.
Sievietei bija karte bez wi-fi funkcijas, un viņai bija jāievieto tā bankomātā, lai izņemtu naudu. Kad viņa mēģināja vēlreiz, bankomāts paņēma karti un “norija” to, neatdodot atpakaļ, tāpēc nebija iespēju turpināt izvēles.
Es aicināju sievieti neuztraukties un apsolīju atrast konsultantu, kas palīdzēs atrisināt situāciju. Piegāju pie kases un paskaidroju meitenei-operatorei, ka bankomātā ir iestrēgusi citas klientes karte, un lūdzu viņai to izņemt.
Operators, kurš pienāca pie sievietes, paskaidroja, ka bankomāts, iespējams, “norija” karti tāpēc, ka trīs reizes tika ievadīta nepareiza parole vai karte tika ievietota nepareizi.
Es apstājos netālu, lai noskaidrotu, kā varētu atgūt karti saviem spēkiem.
Šķir otru lapu, lai uzzinātu, kā atgūt savu karti….
Tevi noteikti interesēs
- Dāvana no tavas iepriekšējās dzīves, pamatojoties uz tavu Zodiaka zīmi
- Cilvēki paliek bez naudas un dzīvesvietas: Latvijā uzdarbojas jauni, meistarīgi krāpnieki – šogad izkrāpti jau gandrīz 18 miljoni eiro
- Vasarnīcā Olainē atradu melnu somu — atverot to, smaids man bija garantēts
- Likumsargi atgādina: aukstajā laikā auto dzinēju nedrīkst darbināt ilgāk par noteikto laiku – par to var sodīt
- Neatdod nevienam šajā dienā uguni: tautas ticējumi 5. novembrim – ko drīkst un nedrīkst darīt
- Jūs, iespējams, to nepamanāt, taču šīs 10 smalkās pazīmes nozīmē, ka cilvēki jūs patiesi ciena








