Elīna Didrihsone, populāra Latvijas influencere un uzņēmēja, kopā ar savu vīru Nauri Didrihsonu bieži dalās par saviem dzīves ieskatiem, atklāti runā par attiecībām un sabiedrības viedokli. Pāris dažkārt piedalās intervijās, kur dalās ar pieredzi un iedvesmo citus ar savu attieksmi pret dzīvi un mērķtiecību.
Jaunais vīrietis realizējis vienu no saviem sapņiem – viņa sieva fiksēja šo brīdi arī video, kurā redzams, kā viņš satiek savu “Zuzīti”. Video tika ievietots sociālajos tīklos, uzsverot to, ka nekad nav par vēlu sapņot un sapņot vajag lielus sapņus.
“Zuzīte” nav nekas cits kā jauns auto – vīrietis ne tikai ticis pie kārotās mašīnas, bet tai ir arī unikāls krāsojums, tiesa, tā ir aplīmēta plēve, nevis krāsa, un pāris apgalvo, ka šādā “krāsā” tā esot vienīgā automašīna Rīgā. Uz tās lasāms arī abu uzņēmuma nosaukums – “Elyndi”.
Nedaudz vēlāk soctīklu video redzams, ka pie jaunās automašīnas stūres jau sēž efektīvā influencere, jo pāris dodas romantiskā atpūtā, ko baudīs šajās brīvdienās.
Lasi vēl: Latviešu slavenības Didrihsoni atklāj finanšu situāciju un problēmas biznesā
Nauris izvēlējies “Tesla” automašīnu, kas ir ir Īlona Maska ASV bāzēts uzņēmums, kas ražo pilnībā elektrizētas automašīnas. Kopumā tirgū tiek piedāvāti četri modeļi – Tesla Model 3 un Tesla Model S, kas ir ekonomiski pieejami, un cenā augstākās versijas – Tesla Model X un Tesla Model Y. Tiek vēstīts, ka, piemēram, Tesla Model S ar vienu uzlādi spējot nobraukt vairāk par 600 km.
Kaut arī “Tesla” ASV ir uzskatāma par relatīvi ekonomisku ieguldījumu, Eiropā tās cenas ir ievērojami augstākas. Tas, apvienojumā ar kritiku par lētu un nekvalitatīvu materiālu izmantošanu ražošanā un apdarē, ir veicinājis pretrunīgus viedokļus par automašīnu kvalitāti. Elektroauto eksperti norāda, ka “Tesla” popularitāte Eiropā bieži tiek pārvērtēta, jo šīs automašīnas Eiropas tirgū ne vienmēr sniedz gaidīto kvalitātes un cenas attiecību.
View this post on Instagram