Ko darīt, ja bankomāts norijis jūsu karti — soļi, kā atrisināt problēmu

Problēmas ar bankomātu var rasties ikvienam, kurš izmanto bankas kartes. Dažkārt bankomāts var nedarboties pareizi un atteikties atdot jūsu karti.

Reizēm cilvēki steigā aizmirst karti bankomātā vai kļūdaini ievada nepareizu PIN kodu. Rezultāts parasti ir vienāds – vairākas nogurdinošas dienas, kas jāpavada, lai atrisinātu šo problēmu. Par laimi, dažos gadījumos pastāv veids, kā izvairīties no šiem sarežģījumiem!

Bankomātu problēmas un to iespējamie risinājumi

 

Problēmu iespējamie iemesli

Visbiežāk bankomāts “norij” karti cilvēka neuzmanības dēļ. Ja trīs reizes ievada nepareizu PIN kodu, karte tiek ieslēgta un to atgūt būs grūti.

Turklāt joprojām ir daudz cilvēku, kas bankomātos izmanto demagnetizētas vai derīguma termiņu pārsniegušas kartes. Rezultāts, kā varēja paredzēt, būs neveiksmīgs.

 

Diemžēl bieži notiek, ka bankomāts kļūst par sistēmas kļūmes upuri tieši darījuma laikā. Šādā situācijā ierīce tiek nekavējoties bloķēta, lai nepieļautu nepiederošām personām piekļūt kartei. Diemžēl arī likumīgajam kartes īpašniekam nāksies ieguldīt laiku un pūles, lai atgūtu savus līdzekļus.

 

Standarta procedūra

Banku eksperti jau sen ir izstrādājuši noteiktu algoritmu, kā rīkoties, ja bankomāts “norij” jūsu karti. Pirmais solis ir bloķēt karti. Agrāk šim nolūkam bija jādodas uz bankas filiāli un jārisina jautājums ar menedžeri. Tagad pietiek ar dažām minūtēm, lai to izdarītu, izmantojot mobilo lietotni.

Kāpēc patiesībā suņi rej uz dažiem cilvēkiem — bet citiem nepievērš uzmanību

Pēc tam jums būs jādodas uz banku, kas izsniegusi karti. Īsa saruna ar bankas darbinieku palīdzēs noskaidrot, kādi būs nākamie soļi. Visticamāk, jums būs jāsaņem jauna karte, jo bankomātā bojātas kartes izņemšana nav ātrs process.

Turpinājumu lasiet nākošajā lapā

Leave a Comment