Vienā no lielākajiem Latvijas mazumtirdzniecības tīkliem drīzumā gaidāmas būtiskas pārmaiņas, kas ietekmēs ikvienu tā klientu — tās sāks ieviest oktobra beigās. Šīs izmaiņas paredz jaunu produktu klāstu un ne tikai.
Pirmie “Salling” privātās preču zīmes produkti jau ir nogādāti “Rimi” loģistikas centrā Rīgā, un drīzumā tie būs pieejami veikalos Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Sākotnējais produktu klāsts, kurā galvenokārt ietilpst iepakota pārtika un dažādas nepārtikas preces, nonāks “Rimi” veikalos no septembra beigām. Savukārt līdz oktobra beigām plānots ieviest pilnu sortimentu ar 123 produktiem, piedāvājot klientiem jaunu privātās preču zīmes klāstu par pievilcīgām cenām, informēja “Rimi Latvia” sabiedrisko attiecību vadītāja Inga Bite.
Kā tas notiks
Pirmie “Salling” produkti, kas parādīsies veikalu plauktos, būs iepakotās pārtikas preces, piemēram, makaroni, kafija un dažāda veida cepumi, kā arī mājsaimniecības un personīgās higiēnas preces – stikla tīrīšanas līdzeklis, veļas mīkstinātājs un vates kociņi. Pilnais “Salling” sortiments izstrādāts ar mērķi stiprināt “Rimi” piedāvājumu ekonomisko cenu segmentā, nodrošinot klientiem augstas kvalitātes un izdevīgas alternatīvas. Sortimentā iekļauti arī produkti ar “Salling ØKO” ekomarķējumu, kas apliecina to bioloģisko izcelsmi un videi draudzīgu ražošanu.
“‘Salling’ privātās preču zīmes ienākšana ir nozīmīgs solis gan mums, gan klientiem visā Baltijā. Pievienošanās ‘Salling Group’ ir pavērusi jaunas iespējas – pateicoties starptautiskai pieredzei, lielākiem ražošanas apjomiem un spēcīgākam iepirkumu tīklam, varam piedāvāt plašāku kvalitatīvu un izdevīgu produktu klāstu. Īpaši lepojamies, ka daļa sortimenta tiks ražota tieši Baltijā, tādējādi stiprinot saikni ar reģionu, saīsinot piegādes ķēdes un atbalstot vietējos uzņēmumus,” norādīja “Rimi Latvia” kategoriju departamenta direktore Inese Pētersone.
Pircējiem būs pieejami, piemēram, bioloģiski krekeri, kas ražoti Latvijā, veļas mazgāšanas līdzekļi no Igaunijas un bezglutēna cepumi, kuru izcelsme ir Lietuva. Jaunā privātā preču zīme paplašinās arī “Brīvs no” (free-from) sortimentu, papildinot to ar jauniem bezglutēna un augu izcelsmes produktiem, kas atbilst pieaugošajam pieprasījumam pēc daudzveidīgāka uztura.
Jaunais produktu klāsts pakāpeniski aizstās līdzšinējos produktus no “ICA Gruppen” piedāvājuma, kas agrāk bija pieejami “Rimi” veikalos, nodrošinot vienmērīgu pāreju un vienlaikus uzlabojot produktu cenas un kvalitātes attiecību. Līdz 2026. gada beigām visas “ICA” privātās preču zīmes – tostarp “ICA”, “ICA Basic”, “I love eco” un “Apotek Hjärtat” – tiks pilnībā izņemtas no “Rimi” veikalu sortimenta. Vienlaikus apmēram trešdaļu jaunā piedāvājuma veidos produkti, kas līdz šim “Rimi Baltic” veikalos nav bijuši pieejami, nodrošinot klientiem plašāku izvēli un jaunu iepirkšanās pieredzi.