Latvijā piešķirs 5000 eiro par katru bērnu, bet ir jāizpilda viens nosacījums

Atsaucoties uz lielo sabiedrības interesi, Igaunijas nekustamo īpašumu attīstītāji “Invego” un “Reterra” atkārtoti uzsākuši savu sociālo kampaņu “Latvijai vajag vairāk bērnu”

Vēlreiz piedāvājot ģimenēm ar bērniem finansiālu atbalstu līdz 25 000 eiro mājokļa iegādei.
Pirmā šīs iniciatīvas kārta, kas notika 2025. gada sākumā, guva ievērojamu atsaucību — 18 ģimenes kopumā ietaupīja 185 000 eiro, iegādājoties jaunu mājokli. Kampaņa ir spēkā no 10. oktobra līdz 30. novembrim. Piedāvājums attiecas gan uz pabeigtiem, gan būvniecības stadijā esošiem mājokļiem, kas pieejami pārdošanā.

“Iniciatīvas laikā daudzi interesējās, vai šāds piedāvājums atkārtosies, un ar prieku varu apstiprināt, ka tas ir atgriezies,” norāda “Invego” vadītājs Kristjans-Tūrs Vahi (Kristjan-Thor Vähi), uzsverot uzņēmuma apņēmību turpināt sociāli atbildīgu būvniecības praksi un ilgtermiņā ieguldīt Latvijas sabiedrībā.

Viņš piebilst: “Zemais dzimstības līmenis joprojām ir problēma, tāpēc mēs vēlamies dot savu ieguldījumu tās risināšanā. Mūsu mērķis paliek nemainīgs — padarīt jauna, kvalitatīva mājokļa iegādi ģimenēm ar bērniem pieejamāku. Atbalstot ģimenes, mēs ieguldām Latvijas nākotnē — un arī savā.”

Reterra vadītājs R. Randmets pauž viedokli, ka šīs iniciatīvas pamatā ir demogrāfiskās tendences, kas liecina par dzimstības samazināšanos Latvijā. “Lai gan kopējie rādītāji ir satraucoši, ir arī pozitīvas tendences,” saka R. Randmets. “Centrālās statistikas pārvaldes dati rāda, ka pēdējās desmitgades laikā ir pieaudzis trešo un ceturto bērnu īpatsvars jaundzimušo vidū. Lielākām ģimenēm dabiski nepieciešami lielāki mājokļi – un šī kampaņa palīdz tos iegūt. Mēs vēlamies nodrošināt, ka katrai ģimenei ir pieejams ilgtspējīgs, mūsdienīgs un ērts mājoklis.”

Kampaņas “Latvijai vajag vairāk bērnu” ietvaros ģimenes saņem 5 000 eiro atbalstu par katru bērnu, un maksimālais atbalsta apjoms vienai mājsaimniecībai sasniedz 25 000 eiro. Piedāvājums attiecas uz mājokļiem vairākos “Invego” un “Reterra” projektos — “Parka Kvartāls” , “Skankstes Rezidences”, “Miera Rezidences” un “Vītolu Parks”  Rīgā, kā arī “Vide Ādaži” un “Mārupes Sirds” Pierīgā.

VIDEO:

Kampaņa ir spēkā no 10. oktobra līdz 30. novembrim visām ģimenēm ar bērniem, kas iegādāsies mājokli kādā no minētajiem projektiem. Atbalsts pieejams gan jau pabeigtiem, gan būvniecības stadijā esošiem īpašumiem, kas tiek piedāvāti pārdošanā.

Apgalvojums, ka projekts skar “jauno” un “būvniecības stadijā esošos” mājokļus, ir minēts iniciatīvas lapās, bet detaļas par precīziem nosacījumiem (piemēram, cik daudz būvniecības stadijā esošo mājokļu ir iekļauti) varētu prasīt rūpīgāku izpēti.

Lasi vēl: Ko nedrīkst darīt baznīcā – noteikti neatbildiet uz šiem jautājumiem

“Reterra” vadītājs Reigo Randmets skaidro, ka iniciatīvas ideja balstās uz demogrāfijas tendencēm, kas atklāj dzimstības samazināšanos Latvijā. “Lai arī kopējā situācija ir satraucoša, tomēr ir redzamas arī pozitīvas iezīmes,” viņš norāda.

“Pēc Centrālās statistikas pārvaldes datiem, pēdējās desmitgades laikā pieaudzis trešo un ceturto bērnu īpatsvars jaundzimušo vidū. Lielākām ģimenēm dabiski nepieciešami plašāki mājokļi — un šī kampaņa palīdz tos iegūt. Mēs vēlamies, lai katrai ģimenei būtu pieejams ilgtspējīgs, mūsdienīgs un ērts mājoklis.”

Lasi vēl: Tests “ērgļa” acīm: mēģiniet atrast visus dažādos burtus attēlā

“Latvijas iedzīvotāju skaita samazināšanās ir kopīga problēma, kas skar mūs visus,” piebilst Kristjans-Tūrs Vahi. “Uzskatām, ka arī uzņēmumiem ir jāiesaistās tās risināšanā. Mūsu projekti tiek veidoti, domājot par ģimenēm — ar zaļiem iekšpagalmiem, bērnu rotaļu laukumiem un pārdomātu plānojumu. Sniedzot finansiālu atbalstu mājokļa iegādei, mēs patiesi palīdzam ģimenēm un veicam reālu ieguldījumu sabiedrības attīstībā.”

Jāņem vērā, ka informācija galvenokārt nāk no attīstītāju reklāmas/ziņu paziņojumiem (piemēram, uzņēmuma mājaslapā, sociālajos tīklos). Kā tāda — tai jāizturas ar uzmanību, jo tās mērķis ir piesaistīt pircējus.