Domājams, ka daudzi no mums kaut reizi veikalā ir pamanījuši mazas uzlīmītes uz dažādiem augļiem vai dārzeņiem. Izrādās, ka augļu un dārzeņu ražotāji, un izplatītāji savus produktus atzīmē ar uzlīmītēm ne tikai tādēļ, lai atšķirtu viņu uzņēmumu, bet arī, lai patērētājiem sniegtu nozīmīgu infromāciju.
Neskaitot krāsainos logotipus, uz tiem ir pieejami arī tā saucamie PLU kodi (no angļu valodas “Price-Look Up”). Mūsu redakcija nolēma šodien pastāstīt, kā lai saprot šo ciparu un burtu kombinācijas, kas atrodamas uz uzlīmēm.
VIDEO:
Lasi vēl: Pārsteidzoša patiesība: Kā augļiem un dārzeņiem patiesībā vajadzētu izskatīties
Pāršķir lapu, ja vēlies uzzināt, ko augļu un dārzeņu ražotāji ar izplatītājiem cenšas mums pateikt uzlīmju veidā!
Tevi arī varētu interesēt
Tevi noteikti interesēs
- Jau trīs gadus strādāju par biroja apkopēju, un vairs nevaru slēpt, kas tur notiek: ”Viņi ir traki”
- Primadonna Alla Pugačova un viņas vīrs Maksims Galkins atkal pārceļas: iegādājušies vēl vienu jaunu villu – zināms, kur viņi tagad dzīvos
- Iekš “SEB banka”, “Citadele” un ”Swedbank” no 2026.gada gaidāmas vērienīgas pārmaiņas: ”Tas ir pieņemts”
- “Tu taču visu dienu mājās sēdi!”: uzskata mana vīramāte un biju spiesta “skaidroties”, kāpēc katru dienu nevāru Edgaram boršču
- 90 % autovadītāju nepareizi šķērso ātrumvaļņus — skaidroju, kādas kļūdas viņi pieļauj
- Nopirku produktus uz mēnesi, bet pēc nedēļas pusi izmetu – šefpavārs atklāj kādus produktus labāk nepirkt







