Latvijas digitālā mārketinga aģentūra “Top Media” kā vienīgais Latvijas pārstāvis piedalās “Google” visaugstākā līmeņa partneru samitā “Google Premier Partner Summit”, kas no 2022.gada 17. – 19.oktobrim norisinās Īrijas galvaspilsētā Dublinā. Uz šo pasākumu īpaši ielūgti labākie no “Google” mārketinga partneriem EMEA reģionā (Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā).
“Google Premier Partner Summit” ir ikgadējs notikums, kurā “Google” savus partnerus iepazīstina ar savām aktualitātēm, iztirzā nākotnes prioritātes, kā arī apbalvo iepriekšējā gada labāko digitālā mārketinga kampaņu īstenotājus.
“Ārkārtīgi lepojamies būt šeit Dublinā, starp 150 pašām labākajām digitālā mārketinga aģentūrām no tūkstošiem “Google” partneraģentūru EMEA reģionā. Būt vieniem no diviem Baltijas pārstāvjiem – tā ir liela atzinība un kvalitātes zīme mūsu uzņēmuma darbam gandrīz 10 gadu garumā,” saka “Top Media” vadītājs Mārtiņš Kažemaks.
“Google” šogad atjaunoja savu digitālā mārketinga partneru programmu, būtiski paaugstinot kritērijus, kas ik gadu jāizpilda, lai iegūtu augstākā līmeņa partnera statusu. Tagad tas tiek piešķirts tikai labākajiem 3% no “Google” mārketinga partneriem. 2022.gadā par “Premier Google Partner” tika atzīti tikai divi Latvijā bāzēti uzņēmumi, kas izpildījuši darbinieku sertifikācijas, pārvaldīto reklāmas kampaņu apgrozījuma un kvalitātes kritērijus.
“Top Media” kopš 2013.gada sniedz digitālā mārketinga pakalpojumus klientiem no visas pasaules, īpaši fokusējoties uz eksportējošo uzņēmumu biznesa attīstīšanu un liela apjoma reklāmas kampaņu pārvaldību “Google Ads”, “Meta Ads”, “LinkedIn Ads” un citās globālajās reklāmas platformās.
2021.gada laikā “Top Media” apgrozījums pieauga par 91%, sasniedzot 3,84 miljonus eiro. Vienlaikus uzņēmuma peļņa pieauga par 300%, sasniedzot 440 tūkstošus eiro. Aģentūras Latvijas klientu vidū ir “Tet”, “Rimi”, “Omniva”, “Porsche”, “Booking Group”, “Silvanols” un citi pazīstami zīmoli.