Nākamreiz, kad redzi klientu nomocītu veikala darbinieku, pasmaidi un atceries šīs lietas, kuras katrs veikala darbinieks gribētu, lai tu zini…
Lielveikalu darbiniekiem bieži nākas saskarties ar nelaimīgiem klientiem. Lai nu kā, darbinieki visbiežāk dara, ko var, lai padarītu klientus laimīgus un apmierinātus, tomēr viņi nedrīkst pārkāpt uzstādītos noteikumus.
Bet, patiesībā, darbinieku un klientu problēmas ir gaužām līdzīgas. Arī darbinieki nesaprot kāpēc priekšniecība pieņem tādus lēmumus, ar kādiem nākas saskarties ikdienā.
Lasi vēl: Septiņi viltīgi gājieni, kurus izmantojot, lielveikali liek tev tērēt vairāk naudas
Pāršķir lapu, lai lasītu tālāk!
Tevi noteikti interesēs
- Tas sāksies no 16. augusta: Latvijas sinoptiķiem sliktas ziņas par gaidāmo laiku šajā nedēļas nogalē un nākošās nedēļas sākumāby Laura Andersone
- Atstāju čeku Rēzeknē veikalā un gandrīz pazaudēju visu naudu uz kartes – kāpēc tagad vienmēr čeku ņemu līdziby Sandra Vīgante
- Latvijas eksperts iesaka veikalos nepīkstināt bankas kartes – skaidro kāpēc tas ir tik būtiskiby Sandra Vīgante