Nākamreiz, kad redzi klientu nomocītu veikala darbinieku, pasmaidi un atceries šīs lietas, kuras katrs veikala darbinieks gribētu, lai tu zini…
Lielveikalu darbiniekiem bieži nākas saskarties ar nelaimīgiem klientiem. Lai nu kā, darbinieki visbiežāk dara, ko var, lai padarītu klientus laimīgus un apmierinātus, tomēr viņi nedrīkst pārkāpt uzstādītos noteikumus.
Bet, patiesībā, darbinieku un klientu problēmas ir gaužām līdzīgas. Arī darbinieki nesaprot kāpēc priekšniecība pieņem tādus lēmumus, ar kādiem nākas saskarties ikdienā.
Tevi arī varētu interesēt
Lasi vēl: Septiņi viltīgi gājieni, kurus izmantojot, lielveikali liek tev tērēt vairāk naudas
Pāršķir lapu, lai lasītu tālāk!
Tevi noteikti interesēs
- Iemesli, kāpēc jūsu kabači dārzā sāk pūt un ko nevajag darītby Anete Vītola
- Nedzirdēts paņēmiens – slaveni pavāri maltajai gaļai pievieno ļoti interesantu sastāvdaļu, lai padarītu kotletes patiesi sulīgasby Anete Vītola
- Iespējams pavisam drīz par šiem konkrētiem pārkāpumiem šoferīšiem varēs pat konfiscēt transportlīdzekliby Sandra Ločmele