Nākamreiz, kad redzi klientu nomocītu veikala darbinieku, pasmaidi un atceries šīs lietas, kuras katrs veikala darbinieks gribētu, lai tu zini…
Lielveikalu darbiniekiem bieži nākas saskarties ar nelaimīgiem klientiem. Lai nu kā, darbinieki visbiežāk dara, ko var, lai padarītu klientus laimīgus un apmierinātus, tomēr viņi nedrīkst pārkāpt uzstādītos noteikumus.
VIDEO:
Bet, patiesībā, darbinieku un klientu problēmas ir gaužām līdzīgas. Arī darbinieki nesaprot kāpēc priekšniecība pieņem tādus lēmumus, ar kādiem nākas saskarties ikdienā.
Lasi vēl: Septiņi viltīgi gājieni, kurus izmantojot, lielveikali liek tev tērēt vairāk naudas
Pāršķir lapu, lai lasītu tālāk!
Tevi noteikti interesēs
- “Nopērc sev pieklājīgu auto, tad parunāsim!” uzsauca džipa šoferis: viņš vēl nezināja, uz ko esmu gatava
- Karaliska pastas recepte ar krēmsieru: tā ļoti patiks aizņemtām ģimenēm
- Kādas lietas un priekšmeti nedrīkst atrasties Wi-Fi rūtera tuvumā; atceries, lai nodrošinātu izcilu interneta signālu
- Kā saprast, ka vīrietis domā par aiziešanu: 5 skaidras pazīmes
- Dzīvē rada šķēršļus un neveiksmes, kavē tavu ceļu uz panākumiem: kāds ir tavs neveiksmīgais skaitlis saskaņā ar tavu Zvaigžņu zīmi
- “Jūsu vīram ir cita” — stāsts, kas beidzas pavisam citādi, nekā gaidīts