Nākamreiz, kad redzi klientu nomocītu veikala darbinieku, pasmaidi un atceries šīs lietas, kuras katrs veikala darbinieks gribētu, lai tu zini…
Lielveikalu darbiniekiem bieži nākas saskarties ar nelaimīgiem klientiem. Lai nu kā, darbinieki visbiežāk dara, ko var, lai padarītu klientus laimīgus un apmierinātus, tomēr viņi nedrīkst pārkāpt uzstādītos noteikumus.
VIDEO:
Bet, patiesībā, darbinieku un klientu problēmas ir gaužām līdzīgas. Arī darbinieki nesaprot kāpēc priekšniecība pieņem tādus lēmumus, ar kādiem nākas saskarties ikdienā.
Lasi vēl: Septiņi viltīgi gājieni, kurus izmantojot, lielveikali liek tev tērēt vairāk naudas
Pāršķir lapu, lai lasītu tālāk!
Tevi noteikti interesēs
- Mans znots gandrīz savāca manus ietaupījumus, bet es uzrādīju čeku par 30 000 un palūdzu atbrīvot Mārupes dzīvokli
- Laika ziņu moderators Martins Bergšteins atklāj, ka nedēļas nogale Latvijā atnesīs negaidītu epizodi
- Par aveņu krūmiem neaizmirstu pat decembrī: pie saknēm pietiek ar 3 ēdamkarotēm, lai ogas nākamgad kļūtu vēl saldākas
- Meteorologs Toms Bricis: brīvdienās iestāsies kārtīga ziema, bet no 15. decembra viss strauji mainīsies
- Znots manā dzīvoklī sāka diktēt noteikumus, atbildot uz to, nomainīju interneta paroli un uzliku ledusskapim slēdzeni
- Viens apelsīns un trīs olas: draudzene izcepa kēksiņus pie tējas – lieliska recepte








