Beidzot ir zināms cik ”Lidl” maksā saviem darbiniekiem lielu algu. Kā arī nesen ”Lidl” izsludināja daudz, jaunas vakances. Tomēr visiem cilvēkiem pirmais jautājums ir – cik liela alga ir gaidāma?
Cēsīs, Piebalgas ielā 14, turpinās “Lidl” veikala būvniecības noslēguma darbi, un šī iemesla dēļ “Lidl” izsludina vairāk nekā 30 jaunas vakances, lai laikus komplektētu jaunā veikala komandu.
Cēsu veikala darbiniekiem noteiktā stundas likme ir 6 eiro, kas nozīmē, ka bruto alga mēnesī būs robežās no 960 līdz 1100 eiro. Saskaņā ar uzņēmuma politiku, apmācību periods jaunajiem darbiniekiem tiek pilnībā apmaksāts un iekļauts darba stāžā.
Veikala darbiniekiem ir arī iespēja saņemt dažādus bonusus, piemēram, par apmeklētību un citus, kas var sasniegt līdz 140 eiro mēnesī, kā arī iespējama algas paaugstināšana pēc gada nostrādāšanas.
Pēc pārbaudes laika beigām visi darbinieki saņem veselības apdrošināšanu un optikas kompensāciju līdz 75 eiro, ja nepieciešams. Tāpat “Lidl” nodrošina bezmaksas jurista, finansista un psihologa konsultācijas visiem darbiniekiem. Katram “Lidl” darbiniekam dzimšanas diena ir apmaksāta brīvdiena.
Pētījumu centra “SKDS” aptaujas rezultāti liecina, ka 60% Latvijas iedzīvotāju vēlas īpašu marķējumu, kas veikalos palīdzētu vieglāk atpazīt vietējos produktus. “Lidl” radītais speciālais marķējums atbilst šai vēlmei un uzlabo produktu izcelsmes informācijas redzamību.
Kā jau ziņots, līdz 2023. gada beigām “Lidl” plāno divkāršot vietējās izcelsmes “Pilos” privātā zīmola piena produktu skaitu, pārsniedzot 20 produktus. Jau pašlaik svaigo dārzeņu piedāvājumā gandrīz 50% ir Latvijā audzēti, vairāk nekā 40% piedāvāto olu ir dētas Latvijā, un virs 20% svaigās putnu gaļas nāk no vietējiem ražotājiem.
Mūsu senči ticēja, ka 19.septembrī jāizvairās no šīm lietām, lai sev piesaistītu finanses
Kā norāda M. Urbanskis, pēdējo divu gadu laikā ir ieguldīts daudz pūļu, lai attīstītu sadarbību ar Latvijas ražotājiem.
Viņš uzsver, ka piegādātājiem nepieciešamie starptautiskie sertifikāti, lai strādātu ar “Lidl”, uzlabo vietējo ražotāju konkurētspēju Eiropā un atver jaunas eksporta iespējas. Piemēram, ar “Lidl” privāto zīmolu “Nixe” marķētās Latvijas šprotes jau tiek eksportētas uz 20 Eiropas valstīm, un to eksporta vērtība pārsniedz 10 miljonus eiro.
Visiem vietējiem ražotājiem, kuru produkcija tiek piedāvāta “Lidl” veikalos, ir jābūt sertificētiem atbilstoši vismaz “GlobalG.A.P.”, “IFS” augstākā līmeņa vai “BRC A” standartiem, kas apliecina augstas kvalitātes, higiēnas un pārtikas drošības prasību ievērošanu. Piemēram, “GlobalG.A.P.” sertifikāts ir obligāts visiem svaigo augļu un dārzeņu piegādātājiem.