Bez panikas: kā 5 minūtēs atgriezt karti, kas tika “norīta” un kuru neatdot bankomāts

Šodien biju bankas filiālē, maksāju rēķinus vīramātei. Un uzreiz ieejot telpā, pie iekšējā bankomāta tiku apturēta, lai palīdzētu sieviete gados. Viņa grozīja rokās bankas karti.  

Ak vai, pati agrāk grozīju karti, prātodama, kā tad to pareizi ielikt. Un cik es priecājos, ka tagad var vienkārši pietuvināt plastikāta karti pie wi-fi ikonas un ievadīt paroli, vienkārši pieskaras tai.

Sievietei bija karte bez wi-fi un vajadzēja to ievietot bankomātā, lai izņemtu naudu.

Bērnu pūderis super līdzeklis; 14 iemesli to iegādāties, pat ja jums nav bērnu

Kad viņa mēģināja vēlreiz, bankomāts paņēma karti, “norija” to, neatdeva atpakaļ, un opcijas nebija iespējams turpināt.

Es lūdzu sievieti neuztraukties un apsolīju atrast konsultantu, kas palīdzēs atrisināt problēmu. Pie kases es paskaidroju meitenei-operatorei, ka bankomātā ir iestrēgusi cita klienta karte, un palūdzu viņai to izņemt.

Operators, kurš pie sievietes pienāca, paskaidroja, ka bankomāts varētu būt norijis karti, jo trīs reizes bija ievadīta nepareiza parole vai karte bija nepareizi ievietota.

Lasi vēl: Krāsas, no kurām sievietēm vajadzētu atteikties apģērbā, lai neizskatītos vecāka

Apstājos netālu, lai uzzinātu, kā pašiem atgūt  karti.

 

 

Šķir otru lapu, lai uzzinātu, kā atgūt savu karti….

Iesaki šo rakstu citiem!

Leave a Comment