”Bite” pārstāvji ar skaļu paziņojumu vēršas pie visiem iedzīvotājiem, kuri lieto viņu telekomunikācijas tīklu! Šis var būt ļoti svarīgi, tādēļ nepieciešams iepazīties ar informāciju, lai izvairītos no nepatīkamām situācijām!
Latvijā ir salīdzinoši viegli nomainīt mobilā operatora pakalpojumu sniedzēju telekomunikāciju jomā. Pāreja uz citu operatoru parasti ir diezgan vienkārša un neprasa lielu birokrātiju vai ilgstošus procesus.
Lietotāji var viegli mainīt operatoru, saglabājot esošo numuru, izmantojot numura pārnēsāšanas (portēšanas) pakalpojumu, ko piedāvā visi lielākie mobilie operatori Latvijā.
Parasti šis process ietver izpildes veidlapas aizpildīšanu un iesniegšanu jaunajam operatoram, kurš pēc tam rūpējas par visu pārējo, tostarp saziņu ar iepriekšējo operatoru un numura pārnēsāšanu uz jauno tīklu. Šis process parasti prasa tikai dažas darba dienas, lai pabeigtu, un lietotājiem bieži nav nepieciešams pat pašiem apmeklēt operatora biroju.
Kopumā Latvijā ir ļoti konkurētspējīgs mobilo operatoru tirgus, kas nodrošina daudz dažādu pakalpojumu un izvēles iespēju, un tas var būt viens no faktoriem, kas padara operatora maiņu salīdzinoši vieglu.
Atgādināsim, ka BITE Latvija piedāvā jaunu pakalpojumu, Zvanu pāradresāciju, kas ļauj klientiem pāradresēt zvanus uz citu tālruņa numuru pat gadījumā, ja viņu pašu mobilais tālrunis nav pieejams – piemēram, ja tas ir pazudis, atstāts citā vietā vai tā akumulators ir izlādējies.
Lai izmantotu šo pakalpojumu, klientam jāsazinās ar BITE Latvija klientu apkalpošanas nodaļu un jānorāda, uz kādu numuru vēlas pāradresēt ienākošos zvanus. Šis jaunais pakalpojums tiek piedāvāts BITE klientiem Latvijā un Lietuvā.
Lasi vēl: Vai zināji, ka 16.maiju mūsu senči uzskatīja par ļoti fenomenālu dienu? Un tajā bija aizliegts šis!
“Bite” ar nozīmīgu paziņojumu vēršas pie Latgales un Vidzemes pilnīgi visiem klientiem, kuri lieto viņu pakalpojumus. Šis var jūs skart, tādēļ iepazīstieties ar doto informāciju jau nākošajā lapā tulīt pat!
Turpinājumu lasiet nākošajā lapā