Ceļu inspektors paskaidroja, kā autovadītājam jābrauc, lai viņu neapturētu un viņš nepiesaistītu likumsargu uzmanību

Protams, katrs autovadītājs vēlas, lai ceļu likumsargu darbinieki viņu apturētu pēc iespējas mazāk, jo šāda apturēšana vismazāk aizņems vadītāja laiku un ne vairāk kā novedīs pie naudas soda, tāpēc daudzi autovadītāji, kā arī mūsu abonenti, ir ieinteresēti, kā braukt tā, lai ceļu darbinieks viņu neapturētu.

Lai atbildētu uz šo jautājumu, mēs vērsāmies pie pašreizējā, pieredzējušā ceļu likumsargu darbinieka, kurš, anonimitātes nosacījumā, mums pastāstīja sekojošo:

Ceļu likumsarga darbinieks teica, ka nevienam nav apdrošināšanas pret ceļu inspektoru darbinieku apturēšanu, tāpēc var apturēt absolūti jebkuru automašīnu, taču, neskatoties uz to, pastāv noteikta autovadītāju kategorija, kas biežāk sazinās ar ceļu inspektoru darbiniekiem.

Protams, ceļu darbinieks teica, ka viens no galvenajiem apturēšanas kritērijiem ir ceļu satiksmes noteikumu pārkāpums, t.i., ja autovadītājs bieži pārkāpj noteikumus, tad agrāk vai vēlāk viņš tiks apturēts. Un, ja viņš tos pārkāpa vienreiz un netika pamanīts, tad nākamreiz viņš noteikti tiks apturēts. Tāpēc, lai jūs neapturētu ceļu inspektors, nedrīkst pārkāpt noteikumus.

Otrais svarīgais apstāšanās kritērijs ir automašīnas izskats. Ceļu inspektors sacīja, ka dažas automašīnas izskatās tā, it kā lūgtu apturēt. Ja automašīnai no ārpuses ir mehāniski bojājumi (piemēram, pēc avārijas), ir redzama tehniska problēma (piemēram, nedarbojas spuldzīte), automašīna ir netīra (kad ārā ir sauss laiks), tad šāda automašīna piesaista Ceļu inspektora uzmanību, un pēdējais noteikti apturēs šo automašīnu un jautās, kad notikusi avārija, kāpēc tā brauc ar darbības traucējumiem utt.

Lasi vēl: Sinoptiķi brīdina: ziema būs siltāka, bet daudz dramatiskāka – detalizēta prognoze

Turklāt Ceļu inspektors paskaidroja, ka šobrīd viņi daudz strādā satiksmē, tāpēc viņi noteikti apturēs automašīnu, kas izceļas uz visām pārējām ar savu braukšanas stilu. Ja vadītājs bieži maina joslas, strauji bremzē, uzsāk braukšanu no vietas, kur riteņi slīd, tad šāda automašīna piesaista uzmanību un arī tiks apturēta. Tāpēc jābrauc tāpat kā visi pārējie, t.i., ar satiksmes plūsmas ātrumu, bez biežas joslu maiņas, apdzīšanas utt.

Ceļu inspektors arī teica, ka, lai retāk tiktu apturēts, automašīnā jāklausās mūzika ne pārāk skaļi. Ja automašīnā ieslēgto mūziku dzird ne tikai vadītājs, bet arī apkārtējie, tad tas ceļu inspektoram liks domāt, ka vadītājs izklaidējas, iespējams, ir lietojis alkoholu, tāpēc viņš noteikti ir jāaptur un jāpārbauda.

Ceļu inspektors arī teica, ka viņi bieži aptur automašīnas ar tūningu, modifikācijām, jo ​​arī šādas automašīnas piesaista uzmanību, jo daudzas modifikācijas, tūnings ir jālegalizē ceļu satiksmē, un daudzi to nedara, un tas ir papildu iemesls naudas soda uzlikšanai. Piemēram, daudzās valstīs uzstādot priekšējo bufera režģi, piekabes āķi, tie ir jāreģistrē pie likumsargiem, un, ja tas netiek izdarīts, kā jau minējām iepriekš, tas ir papildu iemesls ceļu inspektoram uzlikt naudas sodu.

Turpinājumu lasiet nākošajā lapā