Cenu kāpuma dēļ pirms kāda laika divi Eiropā populāri produkti izzuda no lielveikaliem arī Latvijā

Foto avots: publicitātes

PepsiCo ir daudzu pazīstamu zīmolu īpašnieks, piemēram, Lay’s, Doritos, Cheetos, Pepsi-Cola un vēl daudz citi.

Veikalos pie precēm bija izvietots paziņojums, kas informēja klientus, ka konkrētais zīmols vairs nebija pieejams iegādei nepamatota cenu kāpuma dēļ – Mēs patiesi atvainojamies par radītajām neērtībām šīs situācijas dēļ.

Kad preces būs izpārdotas, tās vairs nebūs pieejamas veikalu plauktos. Carrefour ir plānojusi izslēgt “PepsiCo” produktus no saviem mazumtirdzniecības tīkliem Itālijā, Spānijā un Beļģijā, paplašinot šo lēmumu uz vairāk nekā 9000 veikaliem četrās valstīs.

PepsiCo paziņoja CNN, ka ir piedalījusies ilgstošās sarunās ar Carrefour un ir apņēmusies nodrošināt savu produktu pieejamību. Šī rīcība atspoguļo Carrefour mēģinājumus ietekmēt lielākos pasaules patēriņa preču zīmolus, mudinot tos samazināt cenas.

Foto avots: publicitātes

PepsiCo ir viens no pasaules vadošajiem dzērienu un pārtikas produktu ražotājiem. Šis daudznacionālais uzņēmums piedāvā plašu produktu klāstu, ieskaitot bezalkoholiskos dzērienus, uzkodas un citus pārtikas produktus.

Šeit ir daži fakti par uzņēmumu PepsiCo.

Uzņēmuma dibināšana: PepsiCo tika izveidots 1965. gadā, apvienojoties diviem uzņēmumiem – Pepsi-Cola un Frito-Lay. Šī apvienošanās radīja lielu pārtikas un dzērienu korporāciju.

Bezalkoholiskie dzērieni: PepsiCo ir pazīstams ar tādiem zīmoliem kā Pepsi, Mountain Dew, Mirinda, 7UP un Gatorade. Tas ir viens no galvenajiem konkurentiem Coca-Cola dzērienu nozarē.

Pārtikas produkti: Uzņēmums ražo plašu uzkodu un pārtikas produktu klāstu, piemēram, Lay’s kartupeļu čipsus, Doritos, Tropicana sulas, Quaker Oats pārslas un daudzus citus.

Globālais klātbūtne: PepsiCo ir starptautisks uzņēmums, kas darbojas vairāk nekā 200 valstīs un nodarbina tūkstošiem darbinieku visā pasaulē.

 

Leave a Comment