Pastāvīgi cenšoties nodrošināt klienta apmierinātību, Toyota ar prieku saviem klientiem piedāvā Toyota Eurocare pakalpojumus, kas ir daļa no uzņēmuma programmas „Klientu apmierinātības nodrošināšana”.
Vispāratzītā Toyota kvalitāte kopā ar Toyota Eurocare palīdzības programmas pieredzi un priekšrocībām nodrošina Jums bezrūpīgu braukšanu.
Toyota Eurocare palīdzību uz ceļa iespējams saņemt šādos gadījumos:
- Mehāniski bojājumi
- Satiksmes negadījums
- Beigusies degviela
- Izlādējies akumulators
- Bojāta riepa
- Nozaudēta vai automašīnā ieslēgta atslēga.
Problēmas ar Jūsu Toyota automašīnu?
Ja esat Latvijā, zvaniet: 8 000 44 11*. Ja esat ārzemēs, zvaniet: +371 678 19 711 (Maksu par zvanu aprēķina atbilstoši vietējiem tālruņa sarunu tarifiem).
Pilnībā aprīkots Toyota autopalīdzības dienests dosies Jums palīgā jebkurā diennakts laikā un jebkurā nedēļas dienā visa gada garumā.
Pieci padomi, zvanot uz Toyota Eurocare
- Personiskā informācija
Jūsu vārds un tālruņa numurs, pa kuru ar Jums var sazināties, pasažieru skaits u. c.
- Transportlīdzekļa informācija
Reģistrācijas numurs un/vai VIN numurs, modelis, krāsa.
- Problēmas apraksts
Raksturojiet notikušo gadījumu un pašreizējo situāciju.
- Jūsu transportlīdzekļa un pasažieru atrašanās vieta
Vieta, kurā Jūs, pasažieri un automašīna atrodas. Noderīga informācija: ceļa numurs, ceļa kilometrs, kurā Jūs atrodaties, tuvākās pilsētas/ciemata nosaukums u. c.
- Automašīnas zādzībās gadījumā
Zādzības gadījumā Jums pirms jebkādas palīdzības saņemšanas ir jāpaziņo par notikušo vietējām varas iestādēm.
Avots: toyota.lv