Trešais “slazds”: kārdinošs aromāts
Vai esat kādreiz aizdomājušies, kāpēc maizes nodaļā tik jauki smaržo? Katrā sevi cienošā ķēdes pārtikas veikalā ir nodaļa ar svaigiem konditorejas izstrādājumiem. Peļņa no tās ir neliela, taču tā pilda ļoti svarīgu funkciju. Svaigi ceptu produktu smarža liek mums justies omulīgi un rada vēlmi iegādāties kaut ko garšīgu.
Draudzenes stāstītais apstiprināja aizdomas, kādas man jau bija iepriekš: veikali bieži pastiprina šādus aromātus, lai mēs iegādātos vairāk “garšīgo” lietu.
4. “slazds”: saldumi pie kases
Jūs stāvat rindā pie kases, un no visām pusēm uz jums “skatās” šokolādītes, košļājamās gumijas un saldie batoniņi. Šī veikala vieta ne velti ir piepildīta ar sīkumiem, kuri tā vien lūdzas, lai tos paņem.
Īpaši spēcīgi šis triks iedarbojas uz bērniem – šie mazie naudas “izspiešanas” eksperti spēj pārliecināt vecākus pie kases iegādāties jebko, sākot no šokolādes batoniņiem un beidzot ar rotaļlietām. Jūs domājat, ka jūs visu kontrolējat, bet galu galā viltīgie tirgotāji atkal ir “izmānījuši” naudu no jūsu maka.
Lasi vēl: Talsu kasiere atklāja 10 produktus, kurus pati nekad nepērk lielveikalos vakarā – stāsta kāpēc
Tāpēc, draugi, nākamreiz, kad dosieties uz lielveikalu, mēģiniet neiekrist šajos “slazdos”. Un, protams, pirms maksāt naudu kasē, pārbaudiet savu iepirkumu grozu vai ratiņus: vai jums tiešām ir nepieciešams viss, kas tur salikts?
Bet kādus veikalnieku trikus esat pamanījis jūs? Pastāstiet komentāros savus novērojumus – būsim gudrāki par tirgotājiem! Ja raksts jums šķita interesants, atzīmējiet to ar emocijzīmi un dalieties sociālajos tīklos!
Tevi noteikti interesēs
- Ne tikai salds, bet arī īpašs – 5 oriģinālas zemeņu ievārījuma receptes kā marmelādeby Rinalds Bergmanis
- Ciklons sabojāja jūniju, bet kas būs jūlijā – sinoptiķi pastāstīja, kad iestāsies īstā vasaraby Sandra Vīgante
- Balstoties uz VID datiem, Aldis Gobzems ir mainījis savu vārdu un uzvārdu – zināms uz kāduby Sandra Vīgante