Pat pieredzējušiem speciālistiem darba pārrunas var būt ne pārāk patīkamas. Labāk būtu, ja pirms darba uzsākšanas ar tevi runā potenciālais darba devējs, jo tādā veidā vismaz varētu būt skaidrs, ka jautājumi būs saistīti ar konkrēto specialitāti.
Ja pārrunas vada personāla daļas darbinieks, var gadīties visādas neparastas situācijas. Mūsu šīs dienas stāsts atklās pārrunu noslēpumus, kas palīdzēs izvēlēties pareizas atbildes uz visiem sarežģītākajiem jautājumiem!
Noturības testi
Viens no biežākajiem personāla daļas darbinieku paņēmieniem ir pēkšņa pāreja uz augstākām balsīm pārrunu laikā. Vietējie eksperti skaidro šo taktiku kā veidu, kā pārbaudīt kandidāta spēju saglabāt mieru un viņa reakciju uz stresu.
Pēc viņu domām, cilvēkam šāds pārbaudījums jāiztur ar maksimālu savaldību. Ja darbs ir ļoti svarīgs, būs jādara viss iespējamais.
Ignorēšana un gaidīšana
Citi bieži izmantoti pārbaudes paņēmieni ir pacietības tests un nestandarta situāciju tests. Pirmajā variantā kandidātu, kurš ieradies laikus, tur uzgaidāmajā telpā, liekot gaidīt ar solījumiem, ka drīz tiks paaicināts. Otrajā gadījumā kandidātu vienkārši ignorē.
Vēl pirms brīža intervētājs sarunājās ar kandidātu, bet tad pēkšņi iezvanās telefons, un viņš pilnībā ignorē kandidātu. Šādā situācijā, lai cik tas izklausītos neparasti, vislabāk ir pieklājīgi lūgt, lai pārrunas tiek pārceltas uz citu dienu.
Šāda attieksme intervētājam demonstrētu, ka kandidāts nopietni pieiet lietām un augstu vērtē laiku, gan savu, gan citu.
Tas vēl nav viss…
Turpinājumu lasiet nākošajā lapā