Apzināti un par Eksporta un inovācijas balvu 2022 cīnīsies seši Latvijas uzņēmumi, kas pēdējā gada laikā radījuši inovatīvākos tūrisma produktus, informēja Latvijas Investīciju un attīstības aģentūrā (LIAA).
“Eksporta un inovācijas balva” tiks pasniegta piecās kategorijās – “Eksporta līderis”, “Eksporta jaunpienācējs”, “Inovāciju čempions”, “Eksporta čempions” un “Eksportspējīgākais jaunais tūrisma produkts”.
Komersantu pulkā tika izvirzīti uzņēmums JA Travel ar produktu grila bāru uz klāja, “Dont Panic” un “Skudras Metropole”. Nominēts arī “Dabas galerija” un Vitality akadēmija “Via Vitalité”. Biedrību, nodibinājumu, plānošanas reģionu vai pašvaldību institūciju grupā izvirzīti Ventspils Zinātnes centrs “Vizium”, interaktīvā vēstures izstāde Jelgavas Sv.Trīsvienības baznīcas tornī un Liepājas muzeja filiāle “Kundz Hoijere”.
Viesu nams ir pieejams viesu lietošanai. Konkursu organizē Ekonomikas un rūpniecības ministrija sadarbībā ar Centrālo statistikas pārvaldi, Latvijas Eksportētāju asociāciju “The Red Jackets” un finanšu institūciju “Altum”, kas pasniegs speciālbalvu drošākajam eksportētājam.
Pieci nominanti, kuri saņems visvairāk balsu, katrs saņems 2000 eiro balvu no Latvijas Republikas. Šīs balvas tiks piešķirtas uzvarētājiem, lai palīdzētu segt ceļa izdevumus komandējumam divām personām, tostarp dalībai uzņēmēju delegācijās ar augstu amatpersonu vizītēm no ārvalstīm, dalībai LIAA organizētajās tirdzniecības misijās, kā arī individuālo komandējumu apmaksai.
Uzvarētājiem tiks piešķirtas tiesības izmantot attiecīgās konkursa kategorijas zīmi uz visiem saviem produktiem vai preču līnijām, kā arī uz mārketinga materiāliem.