Forever 21 lūdz dažiem izīrētājiem pat 50 % nomas maksas atvieglojumus, jo uzņēmums saskaras ar finansiālām grūtībām, ziņo CNBC.
Ātrās modes preču ražotājs, kas 2019. gadā iesniedza pieteikumu par aizsardzību pret bankrotu, neizskata iespēju iesniegt otru pieteikumu.
Forever 21 lūdz īpašniekiem atvieglojumus par īres maksu, jo šī vecā ātrās modes uzņēmuma pārdošanas apjomi samazinās un tas cīnās, lai neatpaliktu no veiklākiem konkurentiem, ziņo CNBC.
Mazumtirgotājs, kuram ASV ir vairāk nekā 380 veikalu, kā arī plašs klientu loks Eiropā, ir lūdzis dažiem izīrētājiem samazināt īres maksu pat par 50 %, CNBC pastāstīja ar šo jautājumu pazīstami cilvēki.
Lai gan uzņēmums saskaras ar finansiālām grūtībām, tas vēl nav pieņēmis darbā konsultantus un neapsver iespēju atkārtoti iesniegt bankrota aizsardzības pieteikumu. Uzņēmums strādā pie daudzo nomas līgumu restrukturizācijas, lai varētu samazināt izmaksas.
Forever 21 saskaras ar virkni problēmu, kas jau ilgu laiku ir nomocījušas tā uzņēmējdarbību. Uzņēmums darbojas aizvien piesātinātākā ātrās modes tirgū. Mazumtirgotājam ir grūtības pārvaldīt krājumus, kā arī saprast un reaģēt uz patērētājiem.
Mazumtirgotāja problēmas radās pēc tam, kad tas 2019. gadā iesniedza pieteikumu par bankrota aizsardzību un vēlāk to iegādājās konsorcijs, kurā ietilpst zīmolu pārvaldības uzņēmums Authentic Brands Group un iznomātāji Simon Property Group un Brookfield Property Partners.
Kad uzņēmums lūdza bankrota aizsardzību, tam bija vairāk nekā 800 tirdzniecības vietu visā pasaulē.
Līdzīgi kā daudziem mazumtirgotājiem, arī Forever 21 milzīgais veikalu skaits apgrūtināja uzņēmuma bilanci, kad tas pirmo reizi iesniedza pieteikumu par bankrota aizsardzību. Mazumtirgotājs izaugsmes posmā bija pārāk strauji paplašinājies, tāpēc nespēja ieguldīt piegādes ķēdē un ātri reaģēt uz mainīgajām tendencēm.
Simtiem veikalu slēgšana pēc bankrota aizsardzības pieteikuma iesniegšanas nav atrisinājusi uzņēmuma problēmas.
Forever 21 finansiālais stāvoklis ir negatīvi ietekmējis arī tā operatora Sparc Group – kopuzņēmuma, kurā ietilpst Authentic, Simon un kopš pagājušās vasaras arī ar Ķīnu saistītais ātrās modes gigants Shein – darbību. Sparc pārvalda Forever 21 darbību, kā arī vairākus citus agrāk bankrotējušus mazumtirgotājus, tostarp Aeropostale, Brooks Brothers un Lucky Brand.
Daudzas no Sparc problēmām saistītas ar grūtībām, kas rodas, apvienojot daudzus mantotos zīmolus un mēģinot centralizēt to komandas, tehnoloģijas, mārketingu, e-komerciju, iepirkumu un piegādes ķēdes, teica viens no šiem cilvēkiem. Uzņēmums ir arī saskāries ar jautājumu par to, kā vadīt zīmolus, kas jau sen darbojas galvenokārt tirdzniecības centros.