Abi mākslinieki sāk, noklājot lielu pamatni ar zāles sēklām. Tad viņi aizklāj savas mākslas studijas logus, padarot to par tumšo istabu.
Vienīgā gaisma, kas nonāk uz audekla, ir tā, kas tiek projicēta caur kāda attēla negatīvu.
Tad māklinieki ļauj fotosintēzei darīt savu darbu, un dažu nedēļu laikā apsēklotais audekls pārvēršas dzīvā fotogrāfijas reprodukcijā. Gaismas daudzums, kas tiek projicēts cauri dažādām attēla negatīva daļām, nosaka to, kuras attēla daļas izveidosies sulīgi zaļas, kuras paliks gaiši zaļgandzeltenas un neattīstītas.
Tādējādi var panākt, ka no attāluma šie attēli izskatās ļoti detalizēti. Tiek iegūts melnbaltas fotogrāfijas ekvivalents – tikai zaļos un dzeltenos toņos.
Lasi vēl: Mākslinieks attēlo katru zodiaka zīmi kā biedējošu dēmonu. Kā izskatās tavējā?
Pareizi uzglabājot, šos darbus var saglabāt ļoti ilgi.
Avots: odditycentral.com
Tevi noteikti interesēs
- Satikos ar vīrieti un līdz ausīm iemīlējos, bet viņš izvirzīja vienu nosacījumu, un tagad es nezinu, kā rīkotiesby Rinalds Bergmanis
- Kāpēc padomjlaikos teju visās mājsaimniecībās virtuves galdu pārklāja ar vaskadrānuby Rinalds Bergmanis
- Tagad es vienmēr katrā istabā ievietoju glāzi ar sāli. Viesnīcas istabene man parādīja vienkāršu knifiņuby Rinalds Bergmanis