Abi mākslinieki sāk, noklājot lielu pamatni ar zāles sēklām. Tad viņi aizklāj savas mākslas studijas logus, padarot to par tumšo istabu.
Vienīgā gaisma, kas nonāk uz audekla, ir tā, kas tiek projicēta caur kāda attēla negatīvu.
Tad māklinieki ļauj fotosintēzei darīt savu darbu, un dažu nedēļu laikā apsēklotais audekls pārvēršas dzīvā fotogrāfijas reprodukcijā. Gaismas daudzums, kas tiek projicēts cauri dažādām attēla negatīva daļām, nosaka to, kuras attēla daļas izveidosies sulīgi zaļas, kuras paliks gaiši zaļgandzeltenas un neattīstītas.
Tādējādi var panākt, ka no attāluma šie attēli izskatās ļoti detalizēti. Tiek iegūts melnbaltas fotogrāfijas ekvivalents – tikai zaļos un dzeltenos toņos.
Lasi vēl: Mākslinieks attēlo katru zodiaka zīmi kā biedējošu dēmonu. Kā izskatās tavējā?
Pareizi uzglabājot, šos darbus var saglabāt ļoti ilgi.
Avots: odditycentral.com
Tevi noteikti interesēs
- “Vīra efekts”: Kā sievietes uzplaukst pēc šķiršanās. Dalos savā pieredzēby Rinalds Bergmanis
- Bērni un mazbērni nevarēja ierasties uz vecmāmiņas dzimšanas dienu: es izdomāju plānu, kā glābt svētkusby Rinalds Bergmanis
- Kāpēc patiesībā nekad nevajadzētu mest pelmeņus verdošā ūdenī – kļūda, ko pieļauj teju visiby Rinalds Bergmanis