Garantija absolūtam sirdsmieram

Toyota automobiļi ir ražoti, ievērojot izcilus standartus, taču, lai nodrošinātu patērētājiem sirdsmieru, mēs piedāvājam visaptverošu 3 gadu garantiju visām mehāniskajām detaļām (izņemot detaļas, kas nolietojas) un 12 gadu pretkorozijas garantiju (nav spēkā komerctransportam).

 Vispārējā garantija

Garantija sedz jebkuru defektu, kas radies ražošanas vai montāžas kļūdu rezultātā normālas lietošanas gaitā 3 gadu vai 100 000 km, kas iestājas pirmais, laikā, bez nobraukuma ierobežojuma pirmajā gadā (spēkā tikai Paneiropas valstīs).

Garantija ietver Jūsu automobiļa aizvilkšanu uz tuvāko pilnvaroto servisu, ja bojājuma rezultātā ar automobili nav iespējams braukt un ja bojājums ir radies garantijā ietverta defekta rezultātā.

Virsmas rūsēšana un krāsojuma defekti

Virsmas rūsēšanu un krāsojuma defektus, kas parādās uz jebkura no krāsotajiem virsbūves paneļiem bojāta materiāla vai nekvalitatīvi veikta darba dēļ, sedz 3 gadu garantija, neatkarīgi no nobraukuma.

Caurrūsēšana

Ietverta 12 gadu garantija (6 gadi Hilux un Proace modeļiem), neatkarīgi no nobraukuma, pret virsbūves caurrūsēšanu (caurumi virsbūvē no iekšpuses uz ārpusi), kas radusies korozijas dēļ bojāta materiāla vai nekvalitatīvi veikta darba dēļ.

Papildinformācija

Arī uz oriģinālajiem aksesuāriem attiecas 3 gadu garantija, ja bojājumi radušies ražošanas kļūdas dēļ.

Standarta garantijas visu garantijas darbības laiku var nodot nākamajiem automobiļa īpašniekiem.

Hibrīda garantija

Garantija attiecas uz jebkuru ar ražošanu vai montāžu saistāmu bojājumu normālas lietošanas apstākļos 5 gadu laikā vai nobraucot 100 000 km (atkarībā no tā, kas iestājas pirmais); pirmā gada laikā nobraukums nav ierobežots attiecībā uz šādiem Hibrīda komponentiem:

— Hibrīda automobiļa akumulators;

— Hibrīda automobiļa akumulatora elektroniskais vadības bloks;

— Hibrīda automobiļa centrālais elektroniskais vadības bloks;

— Hibrīda automobiļa invertors un pārveidotājs.

Kādi ir garantijas nosacījumi?

Automobilis ir jāuztur saskaņā ar ražotāja specifikācijām un instrukcijām, kā tas ir norādīts īpašnieka rokasgrāmatā. To neievērošana var anulēt garantiju, kas saistīta ar detaļām, uz kurām attiecas tehniskās apkopes.

Īpašnieks ir atbildīgs par servisa ierakstu saglabāšanu, kas apliecina, ka tehniskās apkopes ir veiktas.- Tādu defektu gadījumā, kam nepieciešams garantijas remonts.

Īpašnieka pienākums ir pēc iespējas ātrāk nogādāt automobili pilnvarotā servisā. Tas palīdzēs novērt defekta saasināšanos un daudz apjomīgāka remonta nepieciešamību, nekā sākotnēji būtu bijis nepieciešams.

Rakstu iesaka – 

Avots: toyota.lv

 

Iesaki šo rakstu citiem!

Leave a Comment