Ienākošais zvans un tūlītēja sarunas pārtraukšana: kas to dara un kāpēc tas ir nepieciešams

Visnepatīkamākais ir tas, ka formāli izteikt pretenzijas ir grūti. Galu galā jūs pats zvanījāt, neviens jūs nepiespieda. Tādējādi pierādīt vai panākt kompensāciju praktiski nav iespējams.

Lasi vēl: Čebureki bez mīklas: kartupeļu alternatīva ar sulīgu pildījumu un restorāna cienīgu garšu

Ko darīt, ja jums bieži pienāk šādi zvani ar pārtraukšanu?
Ignorēt visus nepazīstamos numurus ne vienmēr ir iespējams. Daudzas profesijas prasa pastāvīgu saziņu pa telefonu: klienti, kurjeri, servisi,  iestādes, biznesa kontakti. Tomēr pat šādos apstākļos sevi var pasargāt:

Virtuālie asistenti: daudzi operatori piedāvā “viedā automātiskā atbildētāja” pakalpojumu, kas automātiski pieņem zvanus, ieraksta sarunas un nosūta to atšifrējumu. Jūs precīzi zināsiet, kas zvanīja un ar kādu mērķi, un pats varēsiet izlemt, vai atzvanīt.

Lasi vēl: Rožu aizsardzība ziemai: 12 soļi rožu dārza saglabāšanā

Numuru noteikšanas lietotnes: tādas programmas kā NumBuster, Getcontact un tamlīdzīgas izmanto datubāzes ar atsauksmēm. Jūs uzreiz redzēsiet, ar ko jums darīšana: “krāpnieks”, “spams”, “banku reklāma” u. c.

Numuru manuāla pārbaude: ja šaubāties, vienkārši ievadiet numuru Google meklētājā. Ir daudz vietņu, kur lietotāji dalās ar informāciju par aizdomīgiem zvaniem.

Noslēgumā: ja pamanāt, ka jums zvana un tūlīt pārtrauc sarunu, esiet uzmanīgi. Pat viens šāds “atzvans” var novest pie spama vilņa, krāpniecības mēģinājumiem vai finansiāliem zaudējumiem. Labāk ir veltīt dažas minūtes numura pārbaudei, nekā kļūt par viņu “klientu”.