Riselsheima. Pilnīgi jaunā Opel Insignia Sports Tourer ir īpaši labā formā. Tā seko lielās kupejas sportiskajam piemēram, ir neapstrīdami plašāka un, kā jau flagmanim pienākas, sniedz priekšzīmīgu drošību.
Atkarībā no dzinēja un aprīkojuma līmeņa, jaunā Opel Insignia Sports Tourer ir par 200 kg vieglāka par iepriekšējās paaudzes modeli. Lielākoties tas bija iespējams, pateicoties vieglā svara materiāliem un efektīvajam aprīkojumam. Kombinācijā ar zemāku vadītāja sēdpozīciju, tas būtiski palielina braukšanas dinamiku – nekad iepriekš liels universālis no Riselsheimas nav bijis tik veikls.
Augstāko tehnoloģiju palīdzības sistēmas: Lielākam komfortam un drošībai
Jaunā Insignia Sports Tourer būs pieejama ar tām pašām vadošajām tehnoloģijām, kas jau ir izziņotas Grand Sport sedanam. Pirmkārt, nākamās paaudzes adaptīvās IntelliLux LED® matricu gaismas, kas ceļu izgaismo ātrāk un precīzāk nekā iepriekš. Papildiespējas, kā piemēram joslas saglabāšanas asistents ar automātisko stūres korekciju, vēl vairāk paaugstina drošības līmeni. Turklāt, jaunā Insignia ir pirmais Opel modelis ar aktīvo dzinēja pārsegu. Sadursmes gadījumā, tas paceļas dažās milisekundēs, tādējādi palielinot attālumu līdz dzinējam un sniedzot gājējiem uzlabotu aizsardzību.
Viegla iekraušana: Bagāžas nodalījuma atvēršana ar pieskārienu
Nākamās paaudzes Sports Tourer ne tikai izskatās elegantāks un sportiskāks, tas ir arī vēl praktiskāks. Pateicoties glīti izstrādātajam bagāžnieka vākam, pārkare starp aizmugures bamperi un bagāžnieku ir samazināta, lai iekraušanu padarītu vieglāku. Turklāt, ir palielināts platums starp riteņu arkām, kas padara apjomīgu lietu, piemēram, suņu būra ievietošanu vienkāršāku. Tas pats attiecas uz bagāžas nodalījuma garumu, kas, ar nolocītām aizmugurējo sēdekļu atzveltnēm, ir pieaudzis par 97 milimetriem līdz 2005 milimetriem. Tādējādi, jaunās Insignia Sports Tourer piedāvātais maksimālais bagāžnieka tilpums ir 1640 litri, kas ir par vairāk kā 100 litriem lielāks nekā tās priekšgājējam.
Papildus vadītāja palīdzības sistēmas iekļauj:
- Projekcijas ekrāns: Informācija par ātrumu, ceļa zīmēm, uzstādīto ātruma ierobežojumu vai navigācijas virzienu tiek projicēta uz vējstikla vadītāja redzamības zonā, tādējādi ļaujot saglabāt skatu uz ceļu.
- 360° kamera, kas sastāv no četrām atsevišķām kamerām visās mašīnas pusēs. Tā nodrošina 360 grādu putna lidojuma skatu, kas palīdz pie katra parkošanās manevra.
- Adaptīvā kruīza kontrole (ACC), kas mēra attālumu līdz priekšā braucošajai automašīnai un pielāgo ātrumu. ACC nodrošinās avārijas bremzēšanu, ja distance strauji samazināsies.
- Joslas saglabāšanas asistents ar automātisko stūres korekciju un joslas šķērsošanas brīdinājumu (LDW). Nodrošina vieglu stūres korekciju (LDW brīdina, ja nepieciešams), lai vadītājam palīdzētu izvairīties no nejaušas izbraukšanas ārpus savas joslas.
- Aizmugurējās satiksmes distances brīdinājums. Sistēma izmanto radara sensorus aizmugurējā bamperī, lai noteiktu no aizmugures tuvojošos objektus 20 metru attālumā un 90 grādu leņķī no kreisās vai labās puses. Tā ir ļoti noderīga funkcija, braucot atpakaļgaitā no stāvvietas ierobežotas redzamības apstākļos.
Avots: media.gm.com