Domājams, ka daudzi no mums kaut reizi veikalā ir pamanījuši mazas uzlīmītes uz dažādiem augļiem vai dārzeņiem. Izrādās, ka augļu un dārzeņu ražotāji, un izplatītāji savus produktus atzīmē ar uzlīmītēm ne tikai tādēļ, lai atšķirtu viņu uzņēmumu, bet arī, lai patērētājiem sniegtu nozīmīgu infromāciju.
Neskaitot krāsainos logotipus, uz tiem ir pieejami arī tā saucamie PLU kodi (no angļu valodas “Price-Look Up”). Mūsu redakcija nolēma šodien pastāstīt, kā lai saprot šo ciparu un burtu kombinācijas, kas atrodamas uz uzlīmēm.
VIDEO:
Lasi vēl: Pārsteidzoša patiesība: Kā augļiem un dārzeņiem patiesībā vajadzētu izskatīties
Pāršķir lapu, ja vēlies uzzināt, ko augļu un dārzeņu ražotāji ar izplatītājiem cenšas mums pateikt uzlīmju veidā!
Tevi noteikti interesēs
- Mans vīrs aizmirsa telefonu un aizgāja – viens zvans no “kolēģa” izdzēsa 20 gadus manā dzīvē
- 2025./ 2026. gada ziemas modes “antitrendi”: novecojošas “kombinācijas”, par kurām šajā sezonā varat aizmirst
- Mans znots gandrīz savāca manus ietaupījumus, bet es uzrādīju čeku par 30 000 un palūdzu atbrīvot Mārupes dzīvokli
- Banka “Citadele” brīdina: liela daļa Latvijas iedzīvotāju var palikt bez pienācīgas pensjas
- “Mēs ar Valdi nolēmām tev neko nedāvināt. Mūsu dēls jau tā apber tevi ar dāvanām”, teica vīramāte manā dzimšanas dienā
- Rimi veikalos gaidāmas lielas izmaiņas – Latvijā visu ieviesīs jau pēc 4 mēnešiem








