Domājams, ka daudzi no mums kaut reizi veikalā ir pamanījuši mazas uzlīmītes uz dažādiem augļiem vai dārzeņiem. Izrādās, ka augļu un dārzeņu ražotāji, un izplatītāji savus produktus atzīmē ar uzlīmītēm ne tikai tādēļ, lai atšķirtu viņu uzņēmumu, bet arī, lai patērētājiem sniegtu nozīmīgu infromāciju.
Neskaitot krāsainos logotipus, uz tiem ir pieejami arī tā saucamie PLU kodi (no angļu valodas “Price-Look Up”). Mūsu redakcija nolēma šodien pastāstīt, kā lai saprot šo ciparu un burtu kombinācijas, kas atrodamas uz uzlīmēm.
VIDEO: 
 
   
Lasi vēl: Pārsteidzoša patiesība: Kā augļiem un dārzeņiem patiesībā vajadzētu izskatīties
Pāršķir lapu, ja vēlies uzzināt, ko augļu un dārzeņu ražotāji ar izplatītājiem cenšas mums pateikt uzlīmju veidā!
Tevi arī varētu interesēt
Tevi noteikti interesēs
- Primadonna Alla Pugačova un viņas vīrs Maksims Galkins atkal pārceļas: iegādājušies vēl vienu jaunu villu – zināms, kur viņi tagad dzīvos
- Kā es uzzināju īsto vistas kotlešu noslēpumu no vīramātes – tagad gatavoju tikai šādi
- 90 % autovadītāju nepareizi šķērso ātrumvaļņus — skaidroju, kādas kļūdas viņi pieļauj
- Iekš “SEB banka”, “Citadele” un ”Swedbank” no 2026.gada gaidāmas vērienīgas pārmaiņas: ”Tas ir pieņemts”
- Diemžēl no 1.novembra vakara laikapstākļi sagriezīsies kājām gaisā: ”Ziema nāk ar vērienu”
- Sēņu krēmzupa “no restorāna”: recepte no mana drauga, kas ir šefpavārs







