Influencere Katrīne Vasiļevska sarunā ar pazīstamo latviešu aktrisi un rotu dizaineri Agnesi Zeltiņu, vienā no “Slavenības. Bez filtra” sērijām atklāja, kādas tad viņu skapī ir visdārgākās lietas un aksesuāri.
Abas sievietes neslēpj – viņu īpašumā ir daži ļoti slavenu zīmolu preces, taču, visticamāk, tikai retais spēj iedomāties, kāda ir šo lietu cena. Influencere gan vaļsirdīgi nosauc, par kādu summu Amerikā savulaik iegādājusies zīmola Gucci somiņu. Bet, par visu pēc kārtas! Aktrises Agneses Zeltiņas skapī ir divas visdārgākās lietas – Givenchy zābaki un Chanel Boy bag soma.
Vai Agnesei nav tā, ka pēc dārga pirkuma ir bijusi nožēla? Atbilde bija ļoti skaidra! “Es ļoti apdomāju, un pēc tam nēsāju ļoti ilgi. Man nepatīk trendi, bet man patīk klasika – itāļu, franču lietas!” Tad nu noskaidrosim, kāda ir šo aptuveno lietu cena un kāpēc tās ir tik īpašas?
Givenchy ir franču luksusa modes zīmols, kuru 1952. gadā dibināja dizainers Huberts de Givenchy. Sākotnēji Givenchy koncentrējās uz sieviešu modes kolekcijām, kas izcēlās ar elegantu un izsmalcinātu dizainu. Zīmols ātri ieguva popularitāti, pateicoties vienkāršiem, bet grezniem apģērbiem.
Zīmolam bija sadarbība ar aktrisi Odriju Hepbernu, kurai tieši šis zīmols radīja neaizmirstamus tērpus, piemēram, filmā “Brokastis Tifānijā”. Tāpat Givenchy radīja arī slaveno “mazās melnās kleitiņas” dizainu, kas vēlāk kļuva par stila un elegances simbolu modes pasaulē.
Lasi vēl: Skandalozie Didrihsoni atklāj televīzijā, cik nopelna mēnesī
Pēc Huberta de Givenchy došanās pensijā 1995.gadā, modes namu ir vadījuši vairāki radošie direktori, un katrs no viņiem zīmolam pievienoja savu interpretāciju par to, kas ir klasika. Arī mūsdienās šis zīmols piedāvā daudzveidīgu produktu klāstu, tostarp augstās modes kolekcijas, aksesuārus un smaržas. Givenchy tiek uzskatīts par elegantu luksusa zīmolu, un vēl aizvien ir viens no ietekmīgākajiem un pieprasītākajiem zīmoliem pasaulē.
Papētot Givenchy mājas lapas piedāvājumu, noskaidrojās, ka šī zīmola zābaku cena, atkarībā no kolekcijas un pārdošanas valsts, svārstās no 3500 līdz pat 6800 eiro.
Savukārt, runājot par aktrises Agneses Zeltiņas, skapī esošā somiņas izcelsmi – Chanel somas modes pasaulē tiek uzskatītas par “leģendām”, pateicoties to izcilajam dizainam, vēsturiskajai nozīmei un luksusa kvalitātei.
Savu ikonisko pirmo somu zīmola dibinātāja Koko Šanele izgatavoja 1955.gadā, un tā bija revolucionāra gan ar savu izskatu, gan kvalitāti. Soma bija veidota tā, lai tā būtu vienlaikus gan eleganta, gan praktiska. Šīs somas rombveida stepējums un ķēdītes siksniņa kļuva par neatkārtojamiem elementiem, kas vēl aizvien tiek izmantoti Chanel somu modeļos.
Šīs somas tiek izgatavotas no augstākās kvalitātes materiāliem, kā arī milzīga uzmanība tiek pievērsta detaļām, piemēram, logo, aizdarei, ķēdītes siksniņai, viss ir izveidots tā, lai soma kalpotu ilgi un radītu luksusa sajūtu. Bieži vien šīs somas ir roku darbs, un tām tiek veikti neskaitāmi “testi”, lai nodrošinātu to nemainīgo kvalitāti.
Viena no lietām, kas šo somu cenu padara par tik augstu, ir tāda, ka daži klasiskie modeļi tiek ražoti ierobežotā daudzumā, tādējādi tās padarot par ekskluzīvām un ļoti pieprasītām, neraugoties uz augsto cenu. Attiecīgi Chanel boy bag somiņas cena, atkarībā no valsts un kolekcijas, svārstās no 3000 līdz 7000 un vairāk eiro.
Bet influencere Katrīne Vasiļevska atklāj, ka viņas skapī visdārgākās noteikti ir dažādu zīmolu somiņas, tomēr visvisdārgākā esot viena – tā ir Gucci zīmola soma, kas tika iegādāta Amerikā, un tās cena bija 4800 ASV dolāri, kas ir aptuveni 4500 eiro.