Šīs barjeras ideja ir pēc iespējas “mīkstināt” triecienu sadursmes laikā – tādā veidā būs iespējams izvairīties no ļoti daudziem negadījumiem, kas rezultējas nāves gadījumos.
Kā redzams attēlā, margu sistēma ir veidota no izturīga tērauda caurulēm un plastmasas mucām. Tērauda caurules ir ieraktas zemē (gluži kā jebkuras citas margas), bet tas, kas šoreiz ir citādāk, ir mazās dzeltenās mucas.
Lasi vēl: Mums būtu jāizskatās ŠĀDIEM, lai spētu pārciest autoavāriju; viela pārdomām!
Tās kalpo kā trieciena barjera, ļaujot samazināt triecienu un izvairīties no nepatīkama iznākuma.
Šis jauninājums ir ļoti noderīgs, jo brīdī, kad mašīna ietriecas barjerā, tā pārvērš mašīnas trieciena enerģiju rotācijas enerģijā.
Tāpat pozitīvi ir tas, ka šīs barjeras atļauj daļēji kontrolēt mašīnas apstāšanos.
Mazāk bojājumu un vairāk kontroles – atslēga uz to, lai tiktu samazināts ceļu satiksmes negadījumu skaits.
Vēl viens pluss ir tāds, ka šo barjeru uzstādīt ir ļoti vienkārši un tā ir videi draudzīga (visi lietotie materiāli var tikt pārstrādāti un ir otrreiz izmantojami).
Cerēsim, ka arī Latvijā kas šāds parādīsies!
https://youtu.be/eo73tIR4EyY
Avots: shareably.com
Tevi noteikti interesēs
- No 9. novembra trīs zodiaka zīmēm dzīve sāks mainīties uz labo pusi
- Sātīgs un nedārgs ēdiens, kas garšo visai ģimenei: kartupeļu pankūkas ar siera cepurīti
- Ko Latvijā nedrīkst darīt un nedrīkst likt uz daudzdzīvokļu māju balkoniem – var pienākties pat sods
- Balkonu stiklojums ir aizliegts: tiek skaidrots kurās valstīs draud demontāža un kādas var būt sekas
- Kāpēc mēs patiesībā nepareizi iestrādājam pelnus dārzā: 3 kļūdas, kas nepatīk gan augiem, gan augsnei un kad tas nav lietderīgi
- Latvijas meteoroloģiskais centrs brīdina iedzīvotājus: ”Vēlams atlikušo brīvdienu uzturēties iekštelpās”








