4. Servējums
Dažreiz viesmīļi sakārto galdu tā, it kā vēlētos parādīt, ka restorāns var atļauties milzīgu daudzumu galda piederumu, šķīvju un glāžu. Tomēr labā restorānā pirms ēdiena pasniegšanas uz galda būtu jabūt tikai glāze ar ūdeni, dakšiņai un nazim.
5. Garaiņi virs ēdiena
Ja jums tiek pasniegts ēdiens, un uz tā virsmas ir sastopami garaiņi, tas liecina, ka ēdiens ir atsildīts mikroviļņu krāsnī. Šādos gadījumos ir svarīgi, lai ēdiena temperatūra nepārsniegtu 36–40 grādu robežas.
6. Uzmācīgs viesmīlis
Dārga restorāna viesmīlim vienmēr jādemonstrē izcilas manieres. Viņam vienmēr jārīkojas neuzbāzīgi, un viņam vienmēr jābūt pārzinātam par ēdienkarti un katra ēdiena īpatnībām.
7. Televizori pie sienām
Labs restorāns vienmēr ir iekārtots tā, lai apmeklētāji būtu maksimāli koncentrēti uz ēšanu. Dažos Eiropas restorānos pat neskan mūzika, lai saglabātu viesu koncentrēšanos uz ēdieniem.
8. Tīrība tualetē
Izrādās, ka tualete ir jātīra pēc katra apmeklētāja. Salvetēm un citām „pēdām” no iepriekšējā apmeklētāja tur nebūtu jābūt.
Tualete vienmēr tiek tīrīta pēc katra apmeklētāja vizītes, un tajā nevajadzētu redzēt nevienu “pēdu” vai salveti no iepriekšējā apmeklētāja.
9. Banketi
Ja vēlaties pārliecināties, vai esat izvēlējies pareizo restorānu, zvaniet administratoram un pasūtiet lielu galdu kompānijai, pieprasot dzīvo mūziku kopējā zālē. Ja administrācija to pieņem, iespējams, ir vērts apdomāt citu izvēli.
Lai restorāns rūpētos par visu klientu labsajūtu, lielas kompānijas un dzīvā mūzika varētu traucēt citiem apmeklētājiem.
Šīs pazīmes jums vienmēr palīdzēs noteikt, kurā restorānā doties ēst, bet no kura labāk izvairīties.