Jau 20 gadus Toyota ir vadošais uzņēmums hibrīdauto ražošanas jomā, un tas ir ieinteresēts arī turpmāk uzlabot hibrīdauto un padarīt tos vēl pievilcīgākus jaunām klientu grupām. Šī iemesla dēļ, sākot ar jauno Auris, uzņēmums Toyota ir nolēmis piedāvāt savus pamatmodeļus ar divu hibrīda dzinēju izvēles iespēju.
1,8 litru piedziņas sistēma atbilst visām prasībām, kuras klienti cer sagaidīt no Toyota pilnībā hibrīdās piedziņas, — tā ir klusa, intuitīva, ātri reaģējoša un pašpietiekama EV tehnoloģija ar zemām ekspluatācijas izmaksām, to nav nepieciešams pievienot elektrotīklam, tai ir ļoti mazs degvielas patēriņš un zemas CO2 emisijas, kā arī tā var nodrošināt līdz 50% no ikdienā veiktā attāluma, izmantojot tikai elektroenerģiju.
2,0 litru sistēma pilnībā ļauj izbaudīt papildu braukšanas komfortu, stabilitāti, vadāmību un braukšanas prieku, kas raksturīga jaunieviestajai Toyota jaunās globālās arhitektūras (Toyota New Global Architecture — TNGA) platformai. Lielāka jauda un pārnesumu pārslēgšanas slēdži aiz stūres nodrošinās dinamiskāku, aizraujošāku un “aktīvāku” braukšanas pieredzi.
Toyota jaunā globālā arhitektūra
Uz Toyota jauno globālo arhitektūru (Toyota New Global Architecture — TNGA) balstās visa Toyota nākotnes piedziņas un transportlīdzekļu attīstība. Tā iezīmē pavērsiena punktu tajā, kā uzņēmums projektē, izstrādā un ražo transportlīdzekļus, un ir neatņemama uzņēmuma misijas sastāvdaļa radīt arvien labākus automobiļus, kas ir stilīgāki, drošāki un sagādā lielāku braukšanas prieku.
Ar TNGA tiek ieviestas jaunas noteiktas vadlīnijas attiecībā uz dažādu modernu komponentu novietojumu, kas vienkāršo transportlīdzekļu svarīgāko zonu projektēšanu. Tas galvenokārt attiecas uz detaļām, kuras nav redzamas, tāpēc dizaineriem joprojām bija brīvība piešķirt jaunajam Auris vizuāli atšķirīgu un individuālu izskatu ar zemāku virsbūvi un pievilcīgākām proporcijām.
Jaunā Auris TNGA platforma garantē patīkamāku braukšanas pieredzi, pateicoties par 20 mm zemākam smaguma centram, daudzsviru aizmugures piekarei un stingrākai virsbūvei, kas iegūta, izmantojot augstas stiprības tēraudu svarīgāko zonu pastiprināšanai. Visi iepriekš minētie aspekti uzlabo vadāmību un stabilitāti, nesamazinot braukšanas komfortu.
Izsmalcinātāks ārējais dizains
Jaunais Auris ir garāks un zemāks par tā priekšgājējiem, un tam ir ievērojami dinamiskāks dizains un īpatnējāks priekšpuses noformējums. Kopējais garums ir palielināts par 40 mm, un kopējais augstums ir samazināts par aptuveni 20 mm, savukārt transportlīdzekļa pārsega augstums ir ievērojami zemāks nekā pašreizējam modelim — par 47 mm. Tas ļāvis iegūt izsmalcinātāku formu un pievilcīgāku, zemāku motora pārsegu, kas savukārt uzlabo drošību, nodrošinot vadītājam labāku redzamību uz priekšu.
Jaunais priekšpuses izskats ir nākamais attīstības posms Toyota dizaina filozofijā “Under priority catamaran” un “Keen look”. Jaunajā aizmugures dizainā ir izmantotas apaļas formas, stiprinot vizuālo saikni starp transportlīdzekļa priekšpusi un aizmuguri. Jaunā Auris dinamisko dizainu izceļ arī divu toņu krāsojums, kurš pieejams papildaprīkojuma ietvaros un kurā apvienota virsbūves krāsa ar melnu jumta, visu balstu un priekšējā apakšējā režģa apmales krāsojumu.
Rakstu iesaka –
Avots: toyota.lv