Svarīgākais ir tas, ka arī pēc 10. decembra, kad likums stājas spēkā, transportlīdzekļu vadītājiem nekas būtiski nemainīsies. Soda piemērošanas kārtība paliek nemainīga – policija var sodīt tikai tos transportlīdzekļus, kas piedalās ceļu satiksmē bez OCTA.
Direktīvas ieviešana neietekmē soda piemērošanu, jo tas paliek valsts nacionālās likumdošanas kompetencē. Tā kā Ceļu satiksmes likumā (CSL) nav plānotas izmaiņas soda regulējumā, sods par OCTA trūkumu stāvošiem transportlīdzekļiem netiks piemērots.
Jau vēstīts, ka Saeima nodevusi izskatīšanai Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisijā opozīcijas sagatavotos grozījumus Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas (OCTA) likumā.
Šie grozījumi paredz labot iepriekš pieņemto normu par OCTA polises obligātu iegādi visiem reģistrētajiem transportlīdzekļiem.
Lasi vēl: Vai ir nepieciešams izslēgt viedtālruni, kad tas netiek lietots
Likumprojekta grozījumus iesniedza deputāti Edmunds Zivtiņš (LPV), Edgars Tavars (AS), Ramona Petraviča (LPV), Jānis Vitenbergs (NA), Kristaps Krištopans (LPV), Didzis Šmits (AS), Linda Liepiņa (LPV), Viktorija Pleškāne (LPV) un Ilze Stobova (LPV).
Līdzīgus priekšlikumus iesniedza arī partijas “Stabilitātei” deputāti.
Tevi noteikti interesēs
- 5 labākās tehnikas, kas nobriedušām sievietēm palīdz izskatīties par 10 gadiem jaunākām
- Aktieris Mārtiņš Vilsons sācis strādāt kopā ar savu sievu Zani: abi cer uz daudzsološu rezultātu
- Kāpēc ziemā no plastmasas logiem nāk aukstums: viena detaļa atrisina problēmu — tas uzturēs jūsu māju siltu pat -40°C temperatūrā
- Vairs nemokos ar kondensātu pagrabā pat ziemā — viena ģeniāla viltība glāba manu ražu no pelējuma un mitruma
- Kartupeļu salāti būs daudz krēmīgāki un garšīgāki, ja majonēzi aizstāsi ar vienu labāku sastāvdaļu
- “Bija 80, palika četras…”: vilki kļūst aizvien drosmīgāki un plēsēju sirojumi sāk pārvērsties par murgu








