Riepu bāzes izmērs palielinājies par 101 mm, automašīnas pilnā masa samazinājās par 136 kg, taču pats svarīgākais par ko lielās amerikāņi – tai ir perfekti degvielas patēriņa rādītāji. Hibrīd uzstādījumi pilda savus pienākumus…
Automašīnas dizains tika pārņemts no pēdējās Chevrolet Imapala versijas, kas arī turpina attīstību vienīgajam korporatīvajam markas stilam ar divu sekciju radiatoru restēm, šauriem lukturiem… Atkarībā no komplektācijas jaunajam Malibu ir pieejama pilnā LED optikas pakete.
Galvenais projekta inženieris Džesijs Ortega stāsta, ka radot jauno paaudzi uzņēmums orientējās vairāk uz klientu finansiālu stāvokli – maksimāli ekonomiskākais degvielas patēriņš kupejai ar stilīgo dizainu. Tāpat Malibu ir saņēmis hibrīdo modifikāciju ar modernizētiem jaudas uzstādījumiem no Chevrolet Volt. Summārā jauda 1.8 litru tilpuma iekšdedzes dzinējam kopā ar elektromotoru pāriem – 182 z.s. Izsludinātais degvielas patēriņš – 5,2 litri. Jāatzīmē, ka šādi rezultāti ir labāki nekā konkurentiem – “hibrīdniekiem” – Ford Fusion, Toyota Camry un Hyundai Sonata.
Standarta komplektācijā Chevrolet Malibu būs aprīkots ar 1,5 litru benzīna turbomotoru Ecotec ar 160 z.s. jaudu. Dzinējs ir aprīkots ar stop-start sistēmu. Pilsētas satiksme patēriņš sasniedz apmēram 8,7 litrus (labāk nekā iepriekšējais versijai par 6%), trasē – 6,4 litri. Sešpakāpju automāts.
Vēl viens variants – divu litru turbomotors ar 250 z.s. jaudu un ar 350 Nm apgriezienu momentu. Tam ir nodrošināta astoņu ātrumu automātiskā ātrumkārba. Jāpiebilst, ka pirmoreiz priekšējās piedziņas automašīna GM saņēma tāda veida transmisiju. Degvielas patēriņš trasē un pilsētā – attiecīgi 7,4 un 10,7 litri.
Šķirsti Tālāk, lai apskatītu bildes!